logo S&T CZ s.r.o.

Miroslav Bečka

Generální ředitel společnosti S&T CZ

Miroslav Bečka - S&T CZ s.r.o.logo S&T CZ s.r.o.LinkedIn

Dnes často skloňovaný pojem digitalizace je aktuální jak ve veřejné správě, tak i v komerčním segmentu. Vstupem do digitálního světa může být právě zvládnutí elektronického oběhu dokumentů, tedy automatizace celého procesu životního cyklu dokumentu.

Řešení S&T PilsCom reagují na potřeby soukromého sektoru i státní správy, které musí být schopny se rychle přizpůsobit častým změnám v zákonech.

Petr Doležal

SAP segment manager společnosti S&T CZ

Petr Doležal - S&T CZ s.r.o.logo S&T CZ s.r.o.LinkedIn

Jako jeden z mála SAP partnerů navrhujeme a dodáváme SAP HANA řešení kompletně jedním interním týmem - od návrhu IT infrastruktury a vysoké dostupnosti, až po provedení migrace a následného provozu. V rámci komunikace s jedním týmem tedy zákazník získává jednoho partnera s plnou odpovědností za všechny části řešení.

Rádi provedeme zmapování připravenosti SAP systému včetně doporučení optimálního řešení, orientačního rozpočtu i harmonogramu průběhu migračního projektu podle podmínek v konkrétní společnosti.

Petr Skalický

Ředitel pro obchod a strategii společnosti S&T CZ

Petr Skalický - S&T CZ s.r.o.logo S&T CZ s.r.o.LinkedIn

Spolu s inovativními řešeními, kterými reagujeme na aktuální požadavky trhu, nabízíme dlouholeté zkušenosti a stabilní tým expertů jak na řešení SAP či cloudová řešení, tak i IT infrastrukturu, kybernetickou bezpečnost a technickou podporu.

Operujeme ze sedmi lokalit České republiky, což spolu s nejvyššími certifikacemi nejen na SAP, ale i na řešení a produkty dalších předních IT hráčů jako HPE, Dell EMC, VMware, CITRIX, Cisco atp. dává zákazníkům záruky, že jsme partnerem, na kterého se mohou spolehnout.

Kamil Krus

Ggenerální ředitel společnosti S&T CZ

Kamil Krus - S&T CZ s.r.o.logo S&T CZ s.r.o.

Přechodem do cloudu Office 365 jsme agentuře CzechInvest pomohli zefektivnit a zabezpečit komunikaci, a to bez nutnosti rozšiřování jejich IT infrastruktury. Naopak náklady oproti původnímu on-premise prostředí se snížily až o 30 procent.

Podařilo se například zjednodušit interní procesy, snížit náklady na pořízení softwarových licencí, obnovu a údržbu IT infrastruktury.