WEBCOM spustil nový odborný web o Automotive | |
04.07.17-ÚT Automotive CRM umožňuje integraci s Microsoft Dynamics 365 i s konkurenčními řešeními a snadný přechod do světa Microsoft. Lze tak navázat ... |
Převod řeči do textu jako efektivní nástroj call centra | |
05.06.17-PO Jednou z nových technologií, která se dnes využívá v renomovaných call centrech je Speech to text – metoda převádějící zvukový záznam ... |
WebRTC - technologie pro bezpečnou práci z domova | |
21.04.17-PÁ Společnost Conectart jako první call centrum v České republice přistoupila k zavedení technologie WebRTC, která ... |
Soutěž IT projekt roku 2013 zná vítěze | |
17.02.14-PO Aplikace Pojišťovna v České pojišťovně, Jednotný docházkový systém pro Skupinu ČEZ a Aplikace Praha na Magistrátu hl. m. Prahy ... |
Tísňovou linku 112 doplní systém eCall | |
12.02.14-ST Jedenáctým rokem se lidé v ohrožení života, zdraví nebo majetku mohou v České republice ze všech telefonních ... |