logo Československá obchodní banka, a. s.

Jan Vimr

Výkonný manažer Rozvoje elektronického bankovnictví ČSOB a Ery

Jan Vimr - Československá obchodní banka, a. s.logo Československá obchodní banka, a. s.LinkedIn

Sjednání cestovního pojištění prostřednictvím aplikace pro chytré telefony či tablety je velice jednoduché a praktické. Je možné zcela online, všechny potřebné dokumenty a smlouvy přijdou klientovi během několika minut e-mailem.

Touto cestou bylo v loňském prvním čtvrtletí, tzn. během zimních dovolených sjednáno více než 1600 smluv, během léta pak přibližně dvojnásobně, což dokazuje, že klienti mají o tuto službu zájem. Klientům stačí pár dotyků na přístroji, který mají neustále u sebe, a od téhož dne jsou pojištěni.

Klienti si chválí především rychlost a komfort sjednání cestovního pojištění, nemusí nikam chodit a volat a vše si vyřídí z pohodlí domova. Nejčastěji si cestovní pojištění sjednávají dva až tři dny před samotnou cestou.

Alena Králíková

Manažerka společenské odpovědnosti ČSOB a Ery

Alena Králíková - Československá obchodní banka, a. s.logo Československá obchodní banka, a. s.LinkedIn

Rádi bychom uživatelům maximálně usnadnili možnosti, jak přispět na dobrou věc. Všechny organizace jsou prověřené, takže dárci mají jistotu, že peníze půjdou v plné výši na konkrétní projekty a pomůžou konkrétním lidem. Zároveň poskytujeme nejmodernější platební metody, takže platba je komfortní, rychlá a bezpečná.

Do seznamu k prověření jsou zařazovány všechny neziskové organizace, které mají zřízené Klikni a daruj Konto pro neziskovky. Nabídka je tedy nejen kvalitní a prověřená, ale i velmi široká. Myslím, že si vybere opravdu každý.

Dalším zjednodušením je platba pomocí QR kódu. Kdekoli na ulici uvidíte prezentaci charitativní akce s logem Klikni a daruj, jednoduše načtete QR kód a přes aplikaci můžete okamžitě přispět na dobrou věc.

Jana Opršalová

Výkonná manažerka útvaru Platební komfort a služby ČSOB

Jana Opršalová - Československá obchodní banka, a. s.logo Československá obchodní banka, a. s.LinkedIn

Významně tím převyšují průměr v celé společnosti, který činí pouze 69%. Podle našich zjištění se jen 8 z 10 lidí domů vrátí pro peněženku, ale každý se vrátí pro zapomenutý mobilní telefon.

Ztrátu telefonu také lidé zaregistrují rychleji než případnou ztrátu platební karty či peněženky.

Jan Vimr

Výkonný manažer Rozvoje elektronického bankovnictví ČSOB a Ery

Jan Vimr - Československá obchodní banka, a. s.logo Československá obchodní banka, a. s.LinkedIn

Počet klientů, kteří aplikaci ČSOB a Era SmartBanking aktivně užívají, přesáhl 100000. Dochází i k nárůstu ortodoxních uživatelů mobilních zařízení, kteří se již vůbec nepřihlašují do standardního internetového bankovnictví a vše řeší pomocí SmartBankingu. Aktuálně tvoří tito klienti více než 10 % všech uživatelů SmartBankingu, což znamená meziroční nárůst o tři procentní body.

Aplikaci SmartBanking využívají klienti i během své tuzemské dovolené, ale také v zahraničí. V létě využívá aplikaci mimo Českou republiku přibližně 6 % klientů, nejčastěji v Chorvatsku, Slovensku, USA nebo Velké Británie. Z dovolené klienti nejčastěji dobíjejí svůj kredit u všech operátorů nebo sjednávají cestovní pojištění.

Peter Demjanovič

Ředitel útvaru Karty ČSOB

Peter Demjanovič - Československá obchodní banka, a. s.logo Československá obchodní banka, a. s.LinkedIn

Ideální doba pro zavedení bezkontaktních nálepek nazrála jak z pohledu klienta, tak technologicky. Češi přijali bezkontaktní platby velmi rychle - za necelé tři roky - a navíc máme nyní k dispozici i dostatečně širokou síť terminálů umožňujících bezkontaktní placení, je tak na čem stavět.

Plné pokrytí bezkontaktními terminály lze v Česku očekávat do konce příštího roku.