logo JOYCE ČR, s.r.o.

VoIP řešení v praxi

Vzhledem k dostatečnému výběru VoIP operátorů a dostupnosti připojení k internetu může internetovou telefonii dnes používat téměř každý. Po zavedení VoIP dochází ke značným úsporám oproti klasické analogové či digitální lince, větší flexibilitě a efektivitě firemní komunikace.

Na jednoduché případové studii zákazníka Koh-I-Noor Mladá Vožice bychom Vám rádi ukázali přímé a "hmatatelné" přínosy, které VoIP přináší a také značnou úsporu nákladů, kterou zavedení VoIP telefonie tomuto zákazníkovi přineslo.

Zákazník měl původně pouze starší ISDN ústřednu, která již nesplňovala aktuální požadavky. Součástí infrastruktury bylo 15 analogových přístrojů jako poboček, které byly umístěny na různých místech ve výrobě.

Zadání bylo následující:

Navrh řešení:

Investice do celého řešení přitom nepřekročila 100000 Kč. Na přání zákazníka byly navíc finance řešeny formou splátkového kalendáře na 24 měsíců.

Související služby - měsíční SLA

Technické požadavky jsou řešeny formou vzdálené správy a to v rozsahu 2 hod./měsíčně v běžné pracovní době. Z naší strany zde vždy platí garance doby neutralizace požadavku formou vzdálené správy do 1 pracovního dne od nahlášení požadavku zákazníkem.

Pokud není možnost vyřešit požadavek vzdálenou správou, garantujeme výjezd technika do dvou pracovních dnů.

Přínosy VoIP řešení pro zákazníka:

JOYCE ČR - dodavatel řešení na klíč

Ke všem našim zákazníkům i partnerů přistupujeme vždy individuálně. Jsme tak schopni nabídnout vše od nabídky na míru až po realizaci. JOYCE - to je kvalita, tradice, servis a výhody pro prodejce.

Značka WELL, to není jen VoIP, ale i WiFi a ADSL produkty a řešení pro Vás a podle Vašich potřeb.

Článek JOYCE ČR, s.r.o. ze dne 19. září 2012 - středa

Další články JOYCE ČR, s.r.o.

Cool letní akce datového centra Coolhousing