logo Vodafone Czech Republic a.s.

Nový web Vodafone

Vodafone představuje svůj nový web, který se vyznačuje jednodušší strukturou, má přehlednější design i lepší použitelnost. Web bude následně propojen s novou Internetovou samoobsluhou.

"Nové webové stránky se chovají adaptivně, což znamená, že se svým vzhledem přizpůsobí tabletům i chytrým telefonům", popsala jedno z hlavních vylepšení webu Eva Štípková, senior manažerka oddělení přímého a interaktivního marketingu Vodafonu a dodala: "Web je postaven na moderní technologii HTML5 a CSS 3, takže nám do budoucna dává spoustu příležitostí pro další rozvoj jak v oblasti kreativní, tak i technologické."

Stránky jsou optimalizované pro prohlížeče podporující HTML5 (Chrome, Firefox, Opera, Safari a novější verze MSIE), ale i ve starších verzích nepodporujících HTML5 se zobrazí správně.

Vedle moderního designu se novému webu dostalo především významného zjednodušení celkové struktury, zredukování počtu stránek a odstranění duplikovaných informací.

Základní struktura a design webu vycházejí z globálního know-how skupiny Vodafone a jejich použitelnost je proto prověřená zákazníky v mnoha zemích, kde Vodafone působí.

Nový web vznikal přibližně půl roku ve spolupráci s žižkovskou agenturou Media Factory. Dále se ještě podílely firmy H1, Zaraguza Digital, IBM a Mather Advertures.

Článek Vodafone Czech Republic a.s. ze dne 22. února 2012 - středa

Další články od Vodafone Czech Republic a.s.

AddNet - unikátní provozně bezpečnostní DDI/NAC nástroj