logo Agnostix, s.r.o.

Mário Mitas

Spoluzakladatel společnosti Agnostix

Mário Mitas - Agnostix, s.r.o.logo Agnostix, s.r.o.LinkedIn

Zatímco se velká část diskuse o AI točí kolem zániku profesí, jen málo se mluví o zásadních rizicích pro samotné firmy a organizace, jako jsou úniky dat, reputační škody i právní rizika. S tzv. Defenderem, který rozšiřuje a doplňuje platformu E.V.A. Insights dáváme firmám do rukou nástroj pro plné využití potenciálu konverzačního AI, aniž by ztratily přehled o bezpečnostních hrozbách, jako jsou nevhodné odpovědi či útoky ze strany uživatelů.

Naše zkušenosti z praxe ukazují, že boti velkých českých firem musí čelit desítkám různých forem útoků denně. Včasná detekce těchto rizik bude stále důležitější nejen ve fázi testování bota před uvedením na trh, ale i v plném provozu. S rapidním nárůstem využívání konverzační AI se objevuje i potřeba robustní ochrany.

Vidíme, že transparentnost AI výstupů a včasná detekce útoků jsou klíčové nejen pro naše klienty, ale pro firmy a organizace po celém světě.

Martin Franc

Spoluzakladatel společnosti Agnostix

Martin Franc - Agnostix, s.r.o.logo Agnostix, s.r.o.LinkedIn

Masivní rozšiřování botů i do firem nebo organizací si bohužel také vybírá svou daň. Zatímco vytvořit jednoduchého chatbota nebo voicebota je přímočaré, udržet kvalitu jeho odpovědí a reakcí s rostoucími nároky uživatelů na rozsah témat je výrazně složitější. Boti se pak začnou chovat nevyzpytatelně nebo poskytovat nesprávné a neúplné odpovědi, uživatelé jsou frustrovaní a viní pochopitelně danou firmu nebo organizaci.

Například využívání botů pro reklamace a stížnosti ukazuje, že musí zvládat i emočně zabarvenou nebo krizovou komunikaci. Uživatele nezajímá, že jde stále o relativně nový typ technologie, očekávají výkon a funkčnost.

První dojem přitom rozhoduje, jestli se k botovi vrátí. Pokud nefunguje hladce a hned napoprvé, ztrácí důvěru.

Mário Mitas

Spoluzakladatel společnosti Agnostix

Mário Mitas - Agnostix, s.r.o.logo Agnostix, s.r.o.LinkedIn

Automatizované konverzační systémy jako chatboty, virtuální asistenti, instant messaging nebo live-chat jsou dnes nedílnou součástí zákaznického servisu a komunikace s klienty, ale většina firem nemá jasný přehled o tom, jak kvalitní tato komunikace skutečně je. E.V.A. Insights tuto slepou skvrnu odstraňuje a okamžitě ukazuje, co funguje a co ne.

Analytika interakcí mezi lidmi a chatbotem či voicebotem umožňuje nejen vylepšovat samotného asistenta, ale i zdokonalovat další služby, na které si například lidé v konverzacích stěžují, a posouvat tak celý byznys. Snažíme se firmám vrátit kontrolu nad tím, co svým zákazníkům říkají a s jakým výsledkem.

V rámci celé komunikace s klienty, která zahrnuje čím dál tím víc digitálních kanálů, je dnes obrovský prostor ke zlepšení. A to nejen po technické stránce, ale i z pohledu zákaznické zkušenosti.

Jiří Mach

Jednatel společnosti Enehano Solutions

Jiří Mach - Agnostix, s.r.o.logo Agnostix, s.r.o.LinkedIn

Salesforce hodně investuje do rozvoje AI platformy, ale prioritně se věnuje hojněji využívaným jazykům. Právě na obohacení slovní zásoby o češtinu a další jazyky našeho regionu a dobrou uživatelskou zkušenost se zaměřujeme v našem řešení.

Martin Franc

Spoluzakladatel společnosti Agnostix

Martin Franc - Agnostix, s.r.o.logo Agnostix, s.r.o.LinkedIn

V Rossie.AI spojujeme dlouholetou expertízu v budování systémů pro řízení vztahů s klienty a nástrojů pro virtuální asistenci. Zaměřujeme se na enterprise klientelu, kam přinášíme state-of-the-art technologie v oblastech umělé inteligence a zpracování přirozeného jazyka.

Při vývoji našich řešení používáme jak velké multijazyčné modely, tak i modely specializované na konkrétní úlohy. Ty pak ladíme a upravujeme na míru podle potřeb klienta.

Stránka 1/2 Další >
Nabídka zaměstnání Agnostix, s.r.o.