logo itpoint.cz

Další články k tématu: SAAS

Konektory k CRM MS Dynamics 365 pro napojení obchodních dat

logo IBA CZ, s.r.o.
20.10.17-PÁ Společnost IBA CZ vytvořila dalsí sadu konektorů pro CRM Microsoft Dynamics 365. Tentokrát to jsou ...

Jaké vybrat CRM řešení - Online nebo OnPremise?

logo IBA CZ, s.r.o.
16.08.17-ST Zatímco pro velké podniky je relativně snadné investovat do pořízení moderního softwaru, malé podniky se obvykle ...

Altron SmartRack zajišťuje provoz klíčových aplikací Kooperativa pojišťovna

logo ALTRON, a.s.
21.07.17-PÁ ALTRON předal společnosti Kooperativa pojišťovna do provozu pilotní projekt mikrodatového centra, který je součástí ...

25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy

logo CCV, s.r.o.
19.07.17-ST CCV Informační systémy je na trhu již od roku 1992 a překročilo hranici 2000 zákazníků. Společnost dnes patří k významným hráčům domácí scény ...

Workspace ONE zlepší dostupnost aplikací pro podnikové uživatele Chrome OS

logo VMware INC
12.06.17-PO VMware Workspace ONE umožní bezpečné ověřování uživatele na jedno kliknutí a snadnou správu cloudových, webových ...

Bezpečný elektronický podpis SignNow

logo GESTO COMMUNICATIONS spol. s r.o.
02.06.17-PÁ Varianta řešení pro elektronický podpis SignNow Enterprise od Barracuda Networks nyní nabízí uživatelům vyšší úroveň bezpečnosti ...

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

logo ALGOTECH, s.r.o.
30.05.17-ÚT Společnost ALGOTECH koupila minoritní podíl firmy HUGPORT působící v oblasti Digital Signage řešení, jejichž unikátní operační ...

Efektivní marketingová komunikace firmy

logo WEBCOM a.s.
09.05.17-ÚT Profesionální marketingová aplikace přináší sjednocenou a komplexní zákaznickou profilaci jako základ ...

Propojení obchodních aplikací zvyšuje efektivitu firmy

logo WEBCOM a.s.
02.05.17-ÚT Vaši obchodníci již nepromeškají jedinou schůzku, protože je na všechny prodejní aktivity upozorní chytrá Sales ...

Efektivní řízení servisních pracovníků v terénu

logo WEBCOM a.s.
26.04.17-ST Kvalitní servis díky integrované komunikaci se zákazníkem, posílení práce dispečerů a maximální informovanosti a vybavenosti ...