Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem | |
22.10.20-ČT Mezi nové klienty komunikačního řešení Daktela, kteří úspěšně dovršili testovací období, patří Benefit Plus, jenž ... |
Kontaktní centrum v cloudu Salesforce za výhodnou cenu | |
17.04.20-PÁ Enehano Solutions zřídí pro vaši firmu cloudové kontaktní centrum Salesforce jen za své náklady - získáte aplikace pro operátory, ... |
Digitalizace zákaznické péče s podporou kontaktního centra v cloudu | |
15.11.19-PÁ Migrace do cloudu se stává trendem péče o zákazníky posledních let - je to dáno zejména rostoucími nároky ... |
Cloud s maximální garancí dostupnosti dat | |
10.05.19-PÁ Algotech garantuje ve vlastním cloudovém centru maximální bezpečnost vašich dat a systémů - všechny naše služby můžete mít v cloudu. ... |
Kontaktní centrum v éře digitální ekonomiky | |
09.01.19-ST Kontaktní centrum FrontStage maximálně využívá možností umělé inteligence, a to jak k automatizaci opakujících ... |
Kontaktní centrum na míru pro obchodní aktivity firem z různých segmentů | |
30.06.15-ÚT Kontaktní centra Dimension Data využívají pro své zákazníky a obchodní aktivity společnosti z různých oborů - telefonní ... |
Microsoft Dynamics CRM pro call centra | |
23.06.15-ÚT WEBCOM poskytuje specializované řešení Microsoft Dynamics CRM pro call centra, které umožňuje komunikovat se zákazníky rozmanitými ... |
Data z kontaktního centra jsou nejhodnotnějším majetkem firmy | |
22.06.15-PO V horizontu pěti let je považováno analytické zpracování dat za nejdůležitější faktor rozvoje kontaktních ... |
Bez možnosti digitální komunikace odcházejí zákazníci ke konkurenci | |
22.06.15-PO Nastává opravdová komunikační revoluce a firmy musí svá kontaktní centra přizpůsobit zákazníkům preferujícím digitální technologie - ... |