logo Conectart s.r.o.

Omnichannel šetří čas operátorů a zlepšuje zákaznický servis

Technologická novinka Omnichannel propojuje informace o volajícím, které již v minulosti uváděl e-mailem, přes chat, nebo v rámci předchozích telefonátů s operátorem. Shrnuje tak všechny dostupné informace, aby je zákazník nemusel znovu opakovaně sdělovat.

"Operátor v systému Omnichannel již vidí, na co se zákazník ptal, s čím potřeboval pomoci a co mu již bylo ze strany operátora zodpovězeno. Jde o nástroj velmi efektivní, protože zákazníci u nás skutečně nemusí čtyřikrát dokola opakovat s čím potřebují pomoci, a hlavně mají pocit, že je firma opravdu zná. Naše technologická novinka šetří čas operátorovi a především výrazně zlepší servis poskytovaný zákazníkovi. Omnichannel reprezentuje nový směr, který zákazník od zákaznické péče očekává - profesionalitu, připravenost a časovou efektivitu," říká Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.

Právě zlepšení zákaznické zkušenosti a její proměna v silný pozitivní zážitek je tématem únorové konference Retail Summit 2019, jejíž jubilejní 25. ročník se bude konat v pražském Clarion Congress Hotel Prague.

A právě zde Conectart seznámí účastníky s technologickou novinkou Omnichannel.

Další články k tématům - konference - Omnichannel - operátor - zákazník - Petr Studnička

Článek Conectart s.r.o. ze dne pátek 1. února 2019

Další články od Conectart s.r.o.