logo COOLHOUSING s.r.o.
Jiří Dvořák

Jiří Dvořák

Obchodní ředitel společnosti Coolhousing

LinkedIn

V Coolhousingu připravujeme řadu marketingových akcí, které ale většinou přinesou úsporu a udělají tak radost spíše manažerům našich zákazníků. Při naší každodenní práci se však setkáváme s administrátory, kteří v našem datovém centru pečují o servery svých zaměstnavatelů.

Protože intenzita ochlazení těla v serverovně se dá regulovat jen přesunem mezi teplými a studenými uličkami, rozhodli jsme se přidat ještě chutnou regulaci vnitřní.

Zkušenost nám ukázala, že naprostá většina zákazníků bez smluvních závazků nakonec objednanou službu využívá tak dlouho, že by se jim závazek vyplatil. Z komunikace se zákazníky víme, že když už se rozhodnou pro serverhousing, dělají to obyčejně po zralé úvaze a s vyhlídkou na udržitelnost či rozvoj svého podnikání.

Protože v Coolhousingu se snažíme být vždy naprosto transparentní, rozhodli jsme se poslat úvazky na letní dovolenou a vyzkoušet o jejich zvýhodnění rovnou snížit základní cenu. Věříme, že se takový přístup osvědčí.

Rozhodli jsme se odměnit svým věrným zákazníkům větším zvýhodněním dvouleté smlouvy. Za její podpis nově získáte slevu ve výši 28 % oproti dřívějším 21 %, díky níž ušetříte u každého serveru několik stokorun měsíčně.

<< První < Zpět Poslední stránka