logo PREMIER system, a.s.

ERP PREMIER system představuje funkci POS dotykové ovládání

Nová verze ERP systému PREMIER umožňuje pohodlný vzdálený přístup do systému z moderních mobilních zařízení, může sloužit i jako pokladní systém s dotykovým ovládáním. Zadávání dat do ERP systému nikdy nebylo pohodlnější.

PREMIER system přináší v nové verzi svého ERP software řadu unikátních vylepšení. Jedním z nich je nová funkce POS dotykové zadávání, která poslouží zaměstnancům prodeje, v hotelnictví i pohostinství. Plně podporuje moderní dotyková zařízení a terminály, snadno jej lze využívat i jako klasický pokladní systém. Samozřejmostí je provázanost s ostatními funkcemi ERP systému PREMIER. Stav skladových zásob je tak stále aktuální.

Modul POS získají zákazníci společnosti spolu s nejnovější verzí ERP systému PREMIER X4.2. Firmám v širokém spektru oborů toto unikátní řešení přináší řadu výhod, nezanedbatelné jsou také finanční úspory. Funkce, které by jinak zastával nákladný stand-alone software, jsou totiž přímo integrovány v ERP systému PREMIER.

Zadávání dat odkudkoliv

Funkce POS plně podporuje širokou škálu moderních dotykových zařízení, díky kterým lze do systému zadávat výdejky, příjemky a pokladní doklady doslova jedním kliknutím. Pracovníci skladu a prodeje tak mohou pracovat s tablety, ultrabooky či POS terminály ve firemním zázemí i v terénu.

Novinka podporuje také plně automatizované zadávání dat skrze čtečky čárových kódů, a to v režimech online i offline, a je přímo provázána s daty uloženými v programu PREMIER system. Skladové zásoby se aktualizují v reálném čase a odpovědní zaměstnanci mají důležité informace vždy čerstvé.

Novinka zaměstnancům podstatně urychlí i usnadní práci a v neposlední řadě minimalizuje chyby, které by mohly vzniknout manuálním zadáváním.

POS modul v pohostinství

Dotykové ovládání nalezne uplatnění i v pohostinství. Modul lze přizpůsobit jako klasický pokladní a objednávkový terminál. Personál restaurace ocení možnost rozpracování většího množství dokladů najednou (pro každého hosta či stůl zvlášť) a velmi praktické je také automatické zálohování otevřených účtů bez nutnosti ukládání. Systém si tak snadno poradí s výpadky proudu.

Výhody POS modulu PREMIER system přehledně:

Další články k tématům - ERP - SmartPhone - tablet - ultrabook - zaměstnanci

Článek PREMIER system, a.s. ze dne pátek 14. prosince 2012

Další články od PREMIER system, a.s.