logo PREMIER system, a.s.

ERP PREMIER system X5 přináší přes sto vylepšení

Společnost Premier system začne závěrem roku 2013 prodávat novou verzi svého ERP systému PREMIER. Verze X5 odpovídá na žádost uživatelů a přináší přes sto vylepšení.

Předchozí verze upoutala zejména podporu chytrých mobilních zařízení, podporou platebních terminálů či automatickým ohlídáním firemních partnerů. V nové verzi jde vývojová společnost ještě dále ve snaze neustálého zdokonalování a překonávání nových výzev.

Zákazníkům nabídne funkci navigačního řádku, s jehož pomocí se dle testů zrychlí práce až 4x oproti stávající verzi. Vylepšuje "nalepovací" poznámky pro přehledné úkolování včetně termínů, nabízí propojení s IP telefony či rychlý start s možností automatického výpočtu nejdůležitějších přehledů ihned po spuštění.

Nechybí ani nástroje pro přehlednější práci v týmu a procesní řízení. Systém nabídne více než sto novinek a vylepšení. Nová verze bude i letos zákazníkům dostupná počátkem prosince.

"Nový PREMIER je dalším významným krokem v naší více než patnáctileté snaze přinášet stále přehlednější podnikový ekonomický software s příjemnějším, intuitivnějším a ergonomičtějším ovládáním. Pevně věříme, že se tato novinka stane vítaným pomocníkem při každodenní práci. V systému jsme vylepšili a přidali více než sto funkcí. Těšíme se na zpětnou vazbu klientů. Neustálá evoluce PREMIER system vychází z plnění právě jejich potřeb a požadavků, jež se odvíjejí od každodenní práce s naším systémem," říká Boleslav Buzek, zakladatel PREMIER system a.s.

Navigační řádek

Jednou z nejviditelnějších a zároveň nejpřínosnějších nových funkcí, kterou se pochlubí nejnovější verze PREMIER system X5, je funkce "Navigační řádek". Jedná se o inteligentní funkci pro centrální vyhledávání s dvouúrovňovým našeptávačem. Uživatelé se s ním setkají napříč všemi částmi a moduly systému a příslušnými databázemi.

Ať už uživatel hledá konkrétní oblast systému dokladovou řadu, (odběratelé, dodavatelé, apod.), modul, položku v číselníku, nebo údaje o obchodním partnerovi, stačí do vyhledávacího řádku napsat prvních pár písmen hledaného výrazu nebo kód, který k němu máte přiřazen. Systém vám okamžitě v pop-up okně nabídne možnosti, které hledanému zadání vyhovují.

Rychlý start

Další novou funkcí PREMIER system verze X5, která značně urychlí každodenní práci zaměstnancům napříč obory podnikání, je funkce "Rychlý start". Díky ní si může každý uživatel na míru zvolit až šest záložek s funkcemi systému, které ke své práci nejčastěji používá. Ty se automaticky zobrazí ihned po startu systému. Lze tak zvolit automatické spuštění konkrétního modulu, dokladové řady nebo přehledu. Funkce Rychlý start umožňuje navíc zvolené přehledy automaticky vypočítat.

Nalepovací poznámky

Značného vylepšení organizačních funkcí doznala nová verze systému PREMIER X5 díky modernizovaným "Nalepovacím poznámkám". Ty jsou unikátní funkcí našeho programu, kterou ve stejně komfortním provedení a rozsahu konkurenční ekonomické podnikové systémy nenabízejí. Bez oblíbených nalepovacích poznámek si již mnoho stávajících uživatelů nedokáže práci v systému představit.

Modernizovaná verze nalepovacích poznámek dále rozšiřuje možnosti práce v týmu a zadávání úkolů zaměstnancům tak, aby měli uživatelé dokonalý přehled. Vytváření interních úkolů, podpora vnitrofiremních procesů a komunikace mezi členy týmu je tak ve verzi PREMIER system X5 mnohem komfortnější.

Další inovované funkce nové verze systému PREMIER X5:

Článek PREMIER system, a.s. ze dne úterý 12. listopadu 2013

Další články od PREMIER system, a.s.