logo

T-Mobile jedničkou v tarifních zákaznících

Výsledky T-Mobile Czech Republic za prvních šest měsíců roku 2008 dokazují, že strategie společnosti je úspěšná. T-Mobile posiluje svou pozici na trhu, přináší jasně cílené nabídky a komplexní řešení telekomunikačních potřeb jak koncových, tak firemních zákazníků.

T-Mobile potvrdil své vedoucí postavení v počtu aktivních SIM karet. Z celkového počtu 5,31 milionu zákazníků je 44,6 %, tedy 2,4 milionu tarifních. Také finanční výsledky byly pozitivní: celkové tržby se meziročně zvýšily o 5,2 % na 16,2 miliardy Kč, EBITDA přesáhla 7,9 miliardy Kč (zvýšení o 10,2%) a EBITDA marže překročila hranici 49 procent. Průměrná měsíční tržba na zákazníka (ARPU) dosáhla 496 Kč.

"Naším náročným úkolem je udržet vedoucí pozici, což je – zvláště v tak inovativním a rychle se měnícím prostředí – opravdu náročné”, říká Roland Mahler, generální ředitel T-Mobile Czech Republic a.s, a dodává: “Dosažených výsledků si opravdu vážíme, zejména pak zvyšujícího se podílu tarifních zákazníků. Také vývoj finančních ukazatelů je příznivý a dokazuje, že zákazníci oceňují naše služby a péči, jež jim poskytujeme."

Během prvních 6 měsíců roku společnost představila řadu inovativních služeb a produktů. Datové služby byly rozšířeny o nabídku ADSL, vznikl nový věrnostní program T-Mobile Bonus a firemní zákazníci mohou využívat nové komplexní telekomunikační řešení nazvané T-Mobile Profinet. V květnu operátor začal nabízet tarifní zvýhodnění T-Mobile Rodina a T-Mobile Team, která umožňují neomezené volání ve skupině až 5 osob za jediný měsíční paušál.

Dlouhodobé zaměření T-Mobile na otázky životního prostředí se odrazilo v kampani na podporu recklace starých mobilních telefonů. Každý zákazník, který odevzdal ve Značkové prodejně mobil k recyklaci, získal slevu na nákup zboží v prodejnách T-Mobile v hodnotě 200 Kč. Výsledkem této tříměsíční aktivity bylo více než 50 000 odevzdaných mobilů.

Nejvíce zákazníků, jednička v počtu tarifních zákazníků

Vývoj zákaznické báze T-Mobile odráží celkovou situaci na nasyceném trhu, vyznačuje se výrazně nižšími přírůstky na jedné straně a stabilizací a rozvojem stávající zákaznické základny na straně druhé. Celkový počet zákazníků meziročně vzrostl o 3,4 % na hodnotu 5.313 milionu. Dále rostl segment tarifních zákazníků – jejich počet dosáhl 2.37 milionu, což představuje 44,6 % celkového počtu zákazníků. Během prvních 6 měsíců roku získal T-Mobile 42 tisíc nových zákazníků.

Měsíční churn (počet zákazníků, který přestal využívat služby operátora) zůstává víceméně stejný, v meziročním srovnání tento ukazatel vzrostl pouze o 0,1 procentního bodu na 1,4 %.

Finanční výsledky: růst tržeb a EBITDA

Za první pololetí roku 2008 T-Mobile Czech Republic a.s. vykázal celkové tržby ve výši 16,2 miliardy Kč, což představuje meziroční nárůst o 5,2 %. EBITDA (zisk před úroky, zdaněním, odpisy a amortizací) dosáhl 7,9 miliardy Kč, což je o 10,2 % více než ve stejném období minulého roku. EBITDA marže překročila 49 % a ukazatel ARPU dosáhl hodnoty 496 Kč.

Dosažené výsledky jasně ukazují, že T-Mobile dokáže své zákazníky oslovit výhodnými nabídkami, které je zbavují strachu používat mobilní komunikace ve větším rozsahu.

"Telekomunikační trh je stále komplexnější – na jedné straně se diverzifikuje, na straně druhé směřuje ke konvergenci. Světy IT, telekomunikací a médií se prolínají, vznikají velmi zajímavé a inovativní koncepty. Jsme si toho nejen vědomi, ale I připravení hrát v tomto vývoji výraznou roli," komentuje Roland Mahler plány T-Mobile.

Článek ze dne 8. srpna 2008 - pátek

Další články od T-Mobile Czech Republic a.s.

Podle analýzy T-Mobile bylo v neděli na Letné přes 283000 lidí

IdeaPad S10-3: netbook Lenovo pro milovníky surfování

T-Mobile pozastavuje dobíjení předplacených karet pro Sazka terminály

Komunikace s Japonskem zdarma

ADSL modem s 3G zálohou

Silvestr 2010 ve znamení hovorů

Štědrý den v síti T-Mobile

Milan Křístek: nový ředitel prodeje firemním zákazníkům T-Mobile

Milan Vašina: nový generální ředitel T-Mobile

Satelitní TV od T-Mobile už za korunu

lovecka-sezona.cz: lov QR kódů v ulicích Prahy

Mobilní internet 3G od T-Mobile do dalších 5 měst

Počítač Compaq 100eu za korunu s ADSL 16 Mb/s

Cenové zvýhodnění volání pro tarifní programy Podnikatel od T-Mobile

t-music Chinaski tour 2010

m-vstupenky na Řípfest s velkou slevou

Twist Začínám, Povídám, Posílám: nové tarify T-Mobile

Speciální nabídka T-Mobile pro postižené povodněmi

Deutsche Telekom podpoří videoklip k singlu Firework popové hvězdy Katy Perry

Emporia, jednoduchý telefon pro seniory

Martin Jaroš povede tým marketingové komunikace T-Mobile

Nové destinace roamingového zvýhodnění T-Mobile Cestovatel

Mobilní internet se slevou na 2 roky k novým notebookům Acer

Velká soutěž o telefony iPhone s tarifem na rok zdarma

Grand a TOP tarify T-Mobile ve slevě

Záloha kontaktů zdarma pro zákazníky T-Mobile

Pomoc T-Mobile postiženým povodní

Dobíjení Twist karty na t-mobile.cz

T-Mobile vstupuje do boje proti dětské pornografii

Polemic, zaplať za novou desku, kolik si kapela zaslouží

Twist Internet Lite, ideální pro občasné surfaře

T-Mobile testuje technologie NFC

Podle průzkumu T-Mobile Češi v ekologii spoléhají na firmy

Tým 500 a Tým 900, novinka pro firemní zákazníky

T-Mobile uvádí na trh novou generaci přátelských tarifů

U T-Mobile ne za všechny telekomunikační služby musíte platit

Samsung E1120 zdarma

Mobilní marketing T-Mobile prošel úspěšnými testy

Tarify BAV SE, hudba zdarma pro všechny uživatele

Dodávka a správa zařízení, nová služba T-Mobile pro firemní zákazníky

Netbook Acer Aspire 1410 od T-Mobile

T-Mobile garantuje úspěšnost reklamních SMS a MMS

Twist Internet Lite, novinka pro občasné surfaře

Rock for People se slevou pro zákazníky T-Mobile

Zpravodajství Z1 na mobil na měsíc zdarma

Novinka pro Twist, Expresní zákaznická linka T-Mobile

Profi, neomezené tarify pro firmy

Grand a Grand PLUS, nové tarify s neomezeným voláním

3G T-Mobile, ostrý provoz sítě startuje

T-Mobile zahájil zaměstnaneckou sbírku pro Haiti

Nabídka zaměstnání