Lepší virtuální IP PBX v cloudu než stará telefonní ústředna ve firmě | |
05.10.18-PÁ Přejděte na virtuální telefonní ústřednu 3CX, která je postavena na systému Windows - jako on-premise řešení nebo ... |
Jak předejít nevyžádaným marketingovým hovorům | |
21.08.18-ÚT Proti obtěžujícím hovorům call center je možné se bránit - stačí operátorovi udělit souhlas se zveřejněním ... |
Kvalitní náhlavní soupravy pro call centra, recepce i výukové učebny | |
20.07.18-PÁ Náhlavní soupravy WELL Mairdi řady MRD-809 jsou k dispozici ve čtyřech provedeních. Nové modely vynikají moderním a elegantním ... |
Komplexní ochrana podnikových dat s produkty Kerio | |
25.01.18-ČT Kerio řešení se stávají komplementární součástí komplexních nabídek českých a slovenských dodavatelů ... |
Ocenění řešení převodu hlasu do textu pro callcentra | |
27.11.17-PO Nástroj NEWTON Speech Analytics od NEWTON Technologies získal první místo v soutěži Czech Contact Center Award. Vítězný ... |
Oborové trendy, kvalita a efektivita práce v kontaktních centrech | |
10.11.17-PÁ Zástupci společnosti SOITRON vystoupí na odborné konferenci ADMEZ Call centra k tématům zvyšování efektivity a kvality služeb kontaktních ... |
Conectart posiluje na trhu poskytovatelů kontaktních služeb | |
18.09.17-PO Conectart je jedním z největších domácích kontaktních center - poskytovatelů služeb v oblasti Business Process Outsourcing ... |
Kompletní pronájem komunikačních služeb call centra se firmám vyplatí | |
12.09.17-ÚT Po nasazení BPO služeb získává společnost v průměru o 25% více času, který může věnovat svému Core businessu. Outsourcing ... |
Po zavedení GDPR na trhu přežijí jen férová call centra | |
08.09.17-PÁ Operátoři call center denně provedou tisíce telefonních nabídek a mají přístup do rozsáhlých databází ... |
Conectart je jedním z největších domácích kontaktních center | |
11.08.17-PÁ Společnost Conectart koupila brněnskou firmu Quality Brands a posiluje tak svoji pozici na trhu poskytovatelů kontaktních ... |