logo NEWTON Technologies, a.s.

Ocenění řešení převodu hlasu do textu pro callcentra

Nástroj NEWTON Speech Analytics od NEWTON Technologies získal první místo v soutěži Czech Contact Center Award. Vítězný projekt výrazně usnadňuje a zrychluje práci kontrolních pracovníků Conectartu.

Řešení NEWTON Speech Analytics (NSA) vytvořené pro rozpoznání hlasu a převodu do textu speciálně do prostředí call centra Conectart bylo oceněno jako nejlepší v kategorii Outbound projektů (Front-Office) určené pro projekty odchozí komunikace.

Díky doslovnému přepisu a automatické identifikaci témat a frází mohou kontrolní pracovníci věnovat pozornost klíčovým pasážím a mohou tak rychleji ohodnotit kvalitu hovoru.

Řešení zvládne přepsat a analyzovat nahrávku během několika minut a funguje nejen pro češtinu, ale i slovenštinu, polštinu a další slovanské jazyky.

Běžným nástrojem pro kontrolu kvality hovorů jsou klasické náslechy. Tak je ale možné zkontrolovat přibližně 10% hovorů. Abyste získali přesnější analýzu, je nutné poslechnout daleko větší procento komunikace. To znamená využívat větší počet manažerů kvality (náslechářů), což v důsledku znamená vyšší náklady pro klienta.

Naproti tomu s využitím převodu hlasové komunikace do textu lze provádět kontrolu kvality všech hovorů s 90% přesností a s podstatně nižším počtem náslechářů, tedy s úsporou času i financí.

Hlavní přínosy NSA řešení:

Vyhlášení se uskutečnilo v rámci 17. ročníku konference Call centra, která se konala ve středu 22. 11. 2017 v Praze.

Další články k tématům - analýza - callcentrum - hovory - kontrola - NSA - ocenění - operátor - Speech to text

Článek NEWTON Technologies, a.s. ze dne pondělí 27. listopadu 2017

Další články od NEWTON Technologies, a.s.