Omnichannel vychází vstříc zákazníkům s nabídkami na míru | |
22.03.19-PÁ Pohodlný vícekanálový prodej je spolu s nabídkami na míru základem péče o co nejlepší zákaznickou zkušenost. Zákazníci chtějí pohodlně ... |
Omnichannel šetří čas operátorů a zlepšuje zákaznický servis | |
01.02.19-PÁ Technologická novinka Omnichannel propojuje informace o volajícím, které již v minulosti uváděl e-mailem, ... |
Kontaktní centrum v éře digitální ekonomiky | |
09.01.19-ST Kontaktní centrum FrontStage maximálně využívá možností umělé inteligence, a to jak k automatizaci opakujících ... |
Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle | |
23.11.18-PÁ Nové moderní řešení call centra AlgoCC přináší kvalitnější a rychlejší odbavení volaných klientů a zvyšuje jeho efektivitu - při stejném ... |
Podniková IT řešení s dvacetiletou historií | |
20.11.18-ÚT MIBCON slaví 20 let na trhu - společnost nyní zaměstnává 150 lidí a pracuje pro největší světové firmy, spolupracuje s dynamickými ... |
20 let MIBCONU na trhu v oblasti podnikových IT řešení | |
25.10.18-ČT Společnost MIBCON oslavila 20 let na trhu v pražské MeetFactory. Zde se setkali zaměstnanci, kteří za celou dobu firmou prošli s rodinnými ... |
Omnichannel je největším trendem v retail byznysu | |
05.09.18-ST Největší současnou výzvou pro celý segment retailu je přechod do plnohodnotného Omnichannel byznysu. Dnešní ... |
eD WORLD znovu zařazen mezi Top 3 partnerská setkání roku | |
14.03.18-ST Oblíbená akce eD WORLD byla zařazena mezi tři nejpovedenější partnerská setkání výrobců a distributorů ICT a spotřební techniky roku ... |
DNS je 2. nejlepším IT distributorem s přidanou hodnotou roku 2013 | |
28.02.14-PÁ Zástupci resellerů, poskytovatelů služeb a řešení, výrobců a distributorů ICT a spotřební elektroniky zvolili IT ... |