logo itpoint.cz

Další články k tématu: VYÚČTOVÁNÍ

Pozor na zpoplatnění telefonní linky 1188

logo Český telekomunikační úřad
24.11.23-PÁ Poměrně specifickým problémem, s nímž se účastníci na ČTÚ obrací, je otázka zpoplatnění volání na telefonní linku 1188, která poskytuje ...

Automatizace rutinních administrátorských úkolů MSP s Acronis Advanced Automation

logo Acronis
04.10.23-ST Nově dostupná platforma Acronis Advanced Automation je postavena na zkušenostech a poptávce MSP prodejců po zefektivnění ...

Jednostranná změna smlouvy musí být oznámena jasně a srozumitelně

logo Český telekomunikační úřad
24.03.22-ČT Poskytovatelé služeb elektronických komunikací mají při splnění všech požadavků daných zákonem právo ...

Úmrtím účastníka jeho smlouva s operátorem automaticky nezaniká

logo Český telekomunikační úřad
09.02.22-ST V rámci své činnosti vyřizuje ČTÚ bohužel také i záležitosti, které se týkají smutných událostí. Konkrétně se jedná o stížnosti ...

Jak mít dokonalý přehled o vyúčtování operátora

logo Český telekomunikační úřad
26.02.21-PÁ Někteří spotřebitelé se dobře neorientují v tom, kde najdou své měsíční vyúčtování. To může vést k nepříjemným následkům ...

Stížností na smlouvu s operátorem a kvalitu služeb přibývá

logo Český telekomunikační úřad
20.02.20-ČT Lidé si nejčastěji stěžují na účastnické smlouvy - jde zejména o nesouhlas s jednostrannými změnami, případně individuálně sjednanými ...

Nepodepsaný dodatek smlouvy s operátorem nezavazuje

logo Český telekomunikační úřad
28.11.19-ČT Převzetí nového zařízení a využívání služeb v novém režimu automaticky neznamená přijetí písemného dodatku ke smlouvě. Podle ČTÚ konkludentně ...

Strop pro smluvní pokuty platí jen pro spotřebitele

logo Český telekomunikační úřad
20.08.19-ÚT Velká část podání stížností na ČTÚ spadá do kategorie firemních zákazníků předpokládajících obdobnou právní úpravu pro ...

Účastnické smlouvy a vyúčtování jsou častým předmětem stížností na smlouvy s operátory

logo Český telekomunikační úřad
03.06.19-PO ČTÚ se opakovaně setkává se stížnostmi na automatické prodloužení smluv, dobu platnosti kreditu u předplacených karet a ...

I při podání reklamace je účastník povinen uhradit vyúčtování

logo Český telekomunikační úřad
18.04.19-ČT Častou a bohužel mylnou domněnkou účastníků, se kterou se ČTÚ v rámci agendy stížnosti a dotazů na vyúčtování ceny setkává, je jejich ...
Stránka 1/4Další >