logo Dial Telecom a.s.

Dial Telecom přebírá firemní zákazníky Volný

Dial Telecom a.s. posiluje o firemní a velkoobchodní zákazníky sesterské společnosti VOLNÝ, a.s. Spolu s nedávným prodejem slovenské pobočky tak skupina Dial Telecom v krátké době významně restrukturovala své hlavní aktivity a profiluje se na trhu jako operátor orientující se na firemní a velkoobchodní zákazníky.

S převzetím firemních a velkoobchodních zákazníků souviselo i převzetí částí obchodního a technického oddělení. Obchodní oddělení přesídlilo do budovy Dial Telecomu již během léta. Technické a servisní pracovníky dnes uvítal Zdeněk Sivek, předseda představenstva Dial Telecom, a.s., a Aleš Zeman, předseda představenstva společnosti VOLNÝ, a.s.

"V uplynulých měsících jsme akumulovali kapitál, například prodejem slovenské společnosti Dial Telecom. Naší vizí je dále posilovat naši pozici na českém telekomunikačním trhu, a to jak prostřednictvím akvizic konkurenčních firem, tak i pravidelnými investicemi do rozšiřování vlastní optické infrastruktury v souladu s rostoucí poptávkou našich zákazníků," řekl v úvodu Zdeněk Sivek.

Vizí Dial Telecomu je dále posilovat svoji pozici na českém telekomunikačním trhu, a to jak prostřednictvím akvizic konkurenčních firem, tak i pravidelnými investicemi do rozšiřování vlastní optické infrastruktury.

Operátoři informovali obchodní partnery a zákazníky

K oficiálnímu přechodu části jmění společnosti VOLNÝ, a. s. na nástupnickou společnost Dial Telecom, a.s. dochází s účinností od 1.10. 2010, v souladu s projektem rozdělení uloženým ve sbírce listin. Od tohoto data Dial Telecom, a.s. převezme odpovědnost za poskytování a podporu telekomunikačních služeb Volného v segmentu firemních a velkoprodejních zákazníků a VOLNÝ, a.s. se zaměří výhradně na poskytování telekomunikačních služeb rezidentním zákazníkům.

"Rádi bychom našim zákazníkům a obchodním partnerům poděkovali za dosavadní spolupráci. Věříme, že spojení s předním českým poskytovatelem telekomunikačních služeb, který disponuje jednou z nejrozsáhlejších optických sítí v ČR a dlouhodobě se soustřeďuje na poskytování služeb pouze firemní a velkoobchodní klientele, jim přinese kvalitní a komplexní služby, jež splní jejich požadavky," řekl Zdeněk Sivek, předseda představenstva Dial Telecom, a.s. (Česká republika).

Z hlediska provozu služeb se nic nezmění

Zůstává nadále stejná zákaznická linka, ale také rozsah, kvalita i ceny poskytovaných služeb, které v současné době zákazníci Volného využívají. Změnu zákazníci zaznamenají pouze u fakturace služeb, jež nyní bude pod hlavičkou Dial Telecom, a.s. Obdobnou změnou projdou i současné smluvní dokumenty a daňových doklady obchodních partnerů vystavené po 1.10. 2010.

Článek Dial Telecom a.s. ze dne 1. října 2010 - pátek

Další články Dial Telecom a.s.