logo Dial Telecom a.s.

ISO certifikáty kvality jsou pro zakázky ve státní správě nezbytné

Nově získaná osvědčení se zaměřením na management jakosti, environmentální management a řízení zabezpečení dat představují pro Dial Telecom důležitý faktor zejména v boji o významné telekomunikační zakázky ve státní a veřejné správě.

Investice do standardizace řízení dle mezinárodních norem ISO již dříve Dial Telecomu pomohly ke konkrétním úspěchům. Společnost loni zvítězila v tendru na dodávku telekomunikačních služeb pro Ministerstvo financí ČR. Nově Dial Telecom dodává datové a hlasové služby Ministerstvu zahraničních věcí ČR nebo Státní rostlinolékařské správě.

Mezinárodní certifikáty kvality jsou v boji o zakázky státní a veřejné správy na rozdíl od volného trhu nezbytné: "Zatímco v běžném byznysu naší firmě stačí k úspěchu dobrá pověst u obchodních partnerů, kvalitní služby a nízká cena, stát vyžaduje dodatečné garance od nezávislých organizací. To je také hlavní důvod, proč certifikaci podstupujme," potvrzuje Tomáše Strašák, obchodní ředitel a předseda představenstva společnosti Dial Telecom.

Ve strategii rozvoje podnikání Dial Telecomu hraje dodávání telekomunikačních služeb pro státní a veřejnou správu důležitou roli a dle slov Tomáše Strašáka se společnost hodlá účastnit všech nadcházejících významných telekomunikačních tendrů: "Se zájmem sledujeme, jak MVČR vyřeší situaci kolem konceptu centralizovaných dodávek hlasových a datových služeb KIVS. Ať už si však státní orgány budou své dodavatele vybírat svépomocí nebo organizovaně, budeme o úspěch v těchto tendrech nadále usilovat. Máme na co navazovat."

Normy ISO 9001:2009, ISO 14001:2005 a ISO 27001:2006

Certifikace systému managementu kvality podle ISO 9001:2009 vytváří v organizaci předpoklady pro trvalé poskytování výrobku nebo služby, který splňuje požadavky zákazníka a příslušných předpisů, zvyšování spokojenosti zákazníka, neustálé zlepšování všech firemních činností a zvýšení konkurenceschopnosti firmy.

Norma ISO 14001:2005 určuje kvalitu environmentálního managementu společnosti. Ta musí vytvářet, dokumentovat, uplatňovat a udržovat systém environmentálního managementu a neustále zlepšovat jeho efektivitu. Monitoruje a měří klíčové znaky provozu a činností s možným dopadem na životní prostředí.

Certifikace ISO 27001:2006 prokazuje, že společnost má ty nejlepší postupy při řízení informační bezpečnosti. Potvrzuje, že společnost přijala nezbytná opatření k ochraně citlivých informací před neoprávněným přístupem i změnami. Norma obsahuje procesy definující přístup k vytváření, implementaci, provozu, monitorování, přezkoumání, udržování a zlepšování systému řízení informační bezpečnosti v organizaci.

Článek Dial Telecom a.s. ze dne 30. května 2013 - čtvrtek

Další články Dial Telecom a.s.