logo SAP ČR,spol. s r.o.
Hana Součková

Hana Součková

Generální ředitelka společnosti SAP ČR

LinkedIn

V roce 2019 jsme se zaměřili na tři klíčové oblasti se strategickým významem pro rozvoj našich zákazníků - na podporu stávajících zákazníků při přechodu na nejmodernější podnikový systém SAP S/4HANA, uvádění cloudových inovací a rozšiřování naší zákaznické báze. V každé ze zmíněných priorit se nám povedlo dosáhnout významných úspěchů. V oblasti přechodu na SAP S/4HANA se jednalo o kombinaci nových implementací a migrací.

Potvrdilo se, že společně s našimi partnery dokážeme reagovat na poptávku českých zákazníků, přestože zájem o modernizaci ERP systémů byl největší v celé střední Evropě. Cloud je pro nás dlouhodobou prioritou. Dnes máme lokální zákazníky pokrývající všechna dostupná cloudová řešení - řízení lidských zdrojů, nákup, obchod, marketing nebo řízení výrobních podniků.

Široké portfolio SAP jsme minulý rok obohatili akvizicí společnosti Qualtrics o oblast experience managementu. Jedná se o mimořádně rychle rostoucí IT oblast, která doplňuje silnou část SAP v oblasti provozních dat o schopnost propojení se zkušeností. Pro zákazníky se tak otevírají nové možnosti. Už v minulém roce toto téma velmi rezonovalo, i v letošním roce je to naše priorita.

I čeští zákazníci vnímají výhody, které jim nabízí nejen řešení SAP S/4HANA či přechod do cloudu, ale celý náš koncept inteligentního podnikání. Povedlo se nám rozšířit řady našich zákazníků především v oblasti řízení lidských zdrojů, což odráží situaci na trhu s talenty a požadavky firem na fungující HR služby, stejně jako na zabezpečení dat v souladu s důležitými regulacemi, jako je GDPR.

Například světově úspěšná společnost FOXCONN CZ nasadila řešení SAP SuccessFactors s cílem vybudovat organizaci pro sdílené HR a mobilní služby pro několik tisíc zaměstnanců.