logo CompuGroup Medical Česká republika s.r.o.
Lenka Volfová

Lenka Volfová

Head of Marketing společnosti CompuGroup Medical Česká republika

nic

Pacient se může sám objednat a lékař jen potvrdí návštěvu ve svém ambulantním informačním systému, pacientovi pak přijde automaticky e-mail o schválení. V ordinaci neustále nezvoní telefon a pacient si vhodný termín z nabízených vybere sám.

Nárůst obliby a využívání těchto služeb ukazuje, že podobné služby českým pacientům a lékařům chyběly a začínají je přijímat, jako např. elektronické bankovnictví, tedy jako něco, co jim přináší okamžitý účinek ve formě komfortu nebo úspory času.

Jsme rádi, že jsme se stali součástí organizace, která má dlouhou tradici, odbornou reputaci a profesionální zázemí. Věříme, že naším přístupem k inovacím v zdravotnickém softwaru a k zavádění informačních technologií do zdravotnictví, přispějeme k jednomu z hlavních cílů Asociace, kterým je rozvoj a inovace v oboru zdravotnických prostředků.

Při komunikaci s lékařem je pro Čechy klíčová zejména ochrana osobních dat. Online komunikaci by nejraději využili při kontaktu se svým praktickým lékařem. Pokud by měli možnost, nejčastěji by ji využívali pro objednání termínu návštěvy u lékaře.

Možnost podívat se online na výsledky vyšetření je zajímavá až pro 62 % Čechů. Šest z deseti by využilo také online objednání receptu na léky, které užívají dlouhodobě.

<< První < Zpět Poslední stránka