logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
Marek Dědič

Marek Dědič

Ředitel Asociace za lepší ICT řešení

LinkedIn

Konverzační inteligence se aktuálně nachází za vrcholem tzv. hype-křivky, kdy se nadšení z nových možností umělé inteligence rozšířilo do mnoha odvětví, ale očekávání často přesahovala její aktuální možnosti. Dochází proto ke korekci očekávání majitelů i uživatelů chatbotů.

Přesto je tento nový druh uživatelského rozhraní klíčem k dalšímu raketovému rozvoji e-commerce aplikací, zvýšení efektivity firem a zpříjemnění služeb.

Chatbot se stává stále častějším nástrojem firemní komunikace - pochopitelně především v anglicky mluvícím světě. Ale i ve složitější češtině již vznikají první úspěšné aplikace chatbotů, které dokáží plnit zadání či zodpovídat dotazy zadané hovorovým jazykem.

Nejdříve se však podíváme na scénáře použití, které již praxe prověřila.

Ačkoliv finální znění evropského nařízení je k dispozici od 27. 4. 2016, čekáme v Česku opět na oblíbenou poslední chvíli. Přitom je zavádění požadavků nařízení GDPR ideální příležitostí pro firmy i jejich dodavatele vylepšit firemní procesy a posílit celkovou kybernetickou bezpečnost a odolnost informačního systému - a to chce snad každý.

Asociace na webu lepsi-reseni.cz proto přináší výklad požadavků GDPR nařízení i přehledy souvisejících služeb.

Zastaralé technologie a neproduktivní práce se souborovými systémy ohrožují efektivitu středně velkých firem. Cílem Asociace je upozorňovat na inovativní řešení, která mohou zásadním způsobem ovlivnit konkurenceschopnost a produktivitu firem a institucí.

Acronis Backup 12.5