logo Mio Technology

Prodej Mio autokamer roste

Povědomí zákazníků o autokamerách Mio neustále roste a cena přestává být jediným kritériem pro výběr zařízení, zejména poté, co si vyzkoušeli, že levné zařízení nejsou dlouhodobým řešením. Společnost Mio Technology si dál drží klíčové postavení na trhu a etablovala se mezi prémiovými a kvalitními cenově dostupnými palubními kamerami.

Ve třetím čtvrtletí roku 2019 dosáhlo Mio nárůstu v počtu prodaných zařízení dokonce o 96% oproti druhému čtvrtletí 2019. Za dvanáctiměsíční období od září 2018 do října 2019 se počet prodaných kamer zvýšil o 44%.

Ve třetím čtvrtletí roku 2019 bylo v České republice celkově prodáno 22 tisíc videorekordérů do aut, což znamená ve srovnání se stejným obdobím loňského roku nárůst o 49%. V období od října 2018 do konce září 2019 bylo v naší zemi prodáno 125000 kusů těchto zařízení.

Na tomto trhu tedy značka Mio, jako jeden z lídrů na trhu kamer do aut, zaznamenala výrazný nárůst prodejů z hlediska množství prodaných kusů, ale i celkové fakturované hodnoty, zejména díky o něco dražším, prémiovým autokamerám.

Mio také stanovuje nové technologické standardy na trhu kamer do auta, o čemž svědčí proprietární technologie Mio Night Vision. Díky použití vhodných komponent a kombinaci parametrů kamery zaznamenávají vynikající obraz i za velmi špatných světelných podmínek.

Strategie Mio se zaměřuje především na prémiový segment, tedy vybavenější a nadstandardně kvalitně zpracované autokamery.

Mio kamery pro motocyklysty

Značka Mio na českém a slovenském trhu má přes třicet autokamer a každý rok uvádí několik technologicky pokročilých novinek. Mezi posledními byla 2.5k QHD autokamera Mio MiVue 798 WIFI, Mio MiVue C570 (Sony Starvis, reálný 150° úhel záběru) nebo Mio MiVue 826 WIFI (60 fps, Mio Night Vision).

Letos debutovala rovněž s duálními kamerami pro motocyklisty (MiVue M760D) a společnost Mio se tak stala první společností v Evropě, která takové produkty nabízí.

Prodeje autokamer Mio rostou v celém CEE regionu

Značka Mio na trhu autokamer neroste pouze v České republice a na Slovensku, ale také v Polsku (27%), dvojnásobný nárust zaznamenala v Maďarsku a velký potenciál pro rozvoj vidí v Turecku, kde se před časem začal trh s kamerami intenzivně rozvíjet.

Mio nezapomíná ani na segment cenově dostupnějších zařízení do auta. Navzdory velmi agresivní cenové konkurenci některých značek navyšuje Mio postupně svůj podíl i v tomto segmentu trhu.

Další články k tématům - autokamera - motokamera

Článek Mio Technology ze dne 3. února 2020 - pondělí

Další články od Mio Technology