Kdo v dnešní době není na internetu, jakoby nebyl. Podle marketingových a sociologických průzkumů bude právě přítomnost firem (hlavně středních a drobných živnostníků) na internetu důležitou podmínkou získávání nových zakázek a tedy i přežití. Cílem kampaně ACTIVE 24 je proto kromě proma hlavního produktového portfolia, tedy internetových domén, webhostingu a nástrojů na jednoduchou tvorbu webů, hlavně upozornění na důležitost a nemalé finanční a časové výhody internetové prezentace.
Právě malé a střední firmy tvoří přes 80% zákazníků ACTIVE 24. V loňském roce byl prodej domén na českém trhu stabilní, ale od začátku roku 2009 došlo stejně jako ve světě i v České republice k nárůstu prodeje domén právnickým osobám. Stále však existuje mnoho drobných podnikatelů či živnostníků, kteří nemají vlastní internetové stránky. Každý, kdo splňuje toto kritérium a dostane se do hledáčku posádky v černém, obdrží certifikát upozorňující na tento fakt - Certifikát neexistence. Pokud se rozhodne svoji situaci změnit, ACTIVE 24 mu na místě nabídne řešení šité na míru v podobě realizace webových stránek.
Akce je pokračováním právě probíhající kampaně, jejíž koncept vychází z myšlenky, že kdo chce být v dnešní době úspěšný, musí být vidět na Internetu. Vybavení pro úspěšnou prezentaci na Internetu, tedy domény, webhosting nebo rovnou řešení pro jednoduchou tvorbu webových stránek, poskytuje ACTIVE 24. Koncept vznikl v dílně ABOXS Communications.
Na podporu komunikace vznikla speciální mikrostránka certifikace-neexistence.cz s informacemi o kampani a nabídkou řešení.
Článek ze dne 12. června 2009 - pátek
Konfigurátor ACTIVE 24 uspěl u hostingové veřejnosti
EU doména s diakritikou u ACTIVE 24
Nejbezpečnější domény jsou u ACTIVE 24
ACTIVE 24 má nové Všeobecné obchodní podmínky
Doménám i webhostingu se daří i v době recese
U ACTIVE 24 víc než 100 000 domén s koncovkou .cz
Nejste na internetu, neexistujete