logo AMI Praha a.s.

Showroom - tabletová aplikace pro Hyundai

Společnost AMI Praha vytvořila zcela unikátní tabletovou aplikaci Showroom, která umožňuje prodejcům značky Hyundai kdekoliv na prodejně poskytnout klientům potřebné informace bez nutnosti odcházet ke stolnímu počítači.

Showroom je nativní aplikace založená na platformě Android, jejímž koncovým uživatelem je prodejce vozů Hyundai. Prodejce je nyní schopen přímo v prostoru autosalonu vytvořit zákazníkovi konfiguraci vozu včetně předběžné kalkulace. Přímo z aplikace je možné zaslat nabídku konfigurovaného vozu. Prodejce tedy vůbec nemusí odcházet ke svému stolnímu počítači a je v neustálém kontaktu se zákazníkem.

Aplikace Showroom má velice intuitivní ovládání a je tak velice snadné s ní pracovat. Záměrně nebyla vytvořena uživatelská příručka a i přesto prodejci tuto aplikaci bez problémů používají.

Nejdůležitější částí aplikace je zcela přepracovaný konfigurátor vozu, který je optimalizován pro tablety. Neustále jsou tak k dispozici možnosti nastavení i cena konfigurovaného vozu a tak je možné vůz maximálně přizpůsobit potřebám klienta.

Data v tabletu jsou neustále synchronizována pomocí PUSH technologie, aby byla zajištěna identická data ve všech systémech. S tabletovou aplikací je samozřejmě možné pracovat i off-line a tím je zajištěna volnost pohybu prodejce i klienta.

"Aplikace Showroom přináší zcela nový pohled na komunikaci se zákazníkem v rámci prostoru autosalonu. Naši prodejci mohou být se zákazníkem přímo na prodejně a v reálném čase s ním vytvářet konfiguraci vozu včetně předběžné kalkulace. S aplikací jsme velmi spokojeni a věříme, že našim zákazníkům usnadní výběr našich vozů", říká Miloš Adámek PR manažer společnosti Hyundai Motor Czech.

Aplikace není veřejně dostupná na Google Play. Pokud ji chcete vidět, musíte přijít na showroom k dealerům Hyundai.

O společnosti Hyundai Motor Co.

Společnost Hyundai Motor Co., založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje devět výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2013 prodala 4,6 milionu vozidel po celém světě.

Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů. V České republice prodeje značky neustále rostou, v roce 2013 bylo v ČR prodáno 16239 osobních automobilů.

Další články k tématům - autosalon - Hyundai - Showroom - tablet - Miloš Adámek

Článek AMI Praha a.s. ze dne pátek 21. března 2014

Další články od AMI Praha a.s.