logo Centrum Holdings

Nová tvář Aktuálně.cz

Nová podoba Aktualne.cz vznikla na základě výsledků výzkumu agentury Millward Brown, který monitoroval potřeby uživatelů zpravodajských serverů.

Nové Aktuálně.cz tak nabízí nejen větší přehlednost a široký tématický záběr, ale především nejrychlejší seriózní domácí zpravodajství. Právě rychlost a serióznost jsou pro čtenáře klíčovým prvkem, podle kterého si vybírají "dodavatele" informací.

"Chceme dál posilovat pozici online deníku, který vytváří vlastní zpravodajství postavené na rychlém přehledu aktuálních zpráv od vlastního týmu renomovaných novinářů," uvádí Jakub Unger, ředitel pro obsah ze společnosti Centrum Holdings a dodává : "Jako dosud, i s novou tváří budeme usilovat o co nejrychlejší a nejkvalitnější zpracování všeho podstatného z domova, světa, ekonomiky, sportu či kultury. Proto jsme pod logo Aktuálně.cz vetkli heslo "Víte, co se právě děje" - jsme přesvědčeni, že schopnost profesionálně zprostředkovat nejaktuálnější zprávy v okamžiku, kdy probíhají, naši čtenáři očekávají a ocení."

Současně s novým vizuálem stránek představuje Aktuálně.cz také reklamní kampaň doprovázenou novým heslem portálu "Víte, co se právě děje". S tou se bude možné od 1. října 2008 setkat v televizním sponzoringu, na internetu a v rádiích. V druhé polovině října 2008 pak odstartuje několik netradičních outdoor aktivit.

Další články k tématům - Millward Brown - domácí zpravodajství - Jakub Unger

Článek Centrum Holdings ze dne čtvrtek 2. října 2008

Další články od Centrum Holdings