logo itpoint.cz

Další články k tématu: SMS

Přenositelnost telefonních čísel - jak by to mělo fungovat

logo Český telekomunikační úřad
21.06.16-ÚT Zákon o elektronických komunikacích stanovuje poskytovatelům služeb povinnost umožnit na žádost každému ...

Přihlášení do internetového bankovnictví snadno a rychle

logo Československá obchodní banka, a. s.
16.06.16-ČT ČSOB Smart klíč klientům výrazně ulehčuje přihlašování a schvalování transakcí či změny nastavení v rámci internetového ...

Elegantní chytré hodinky pro ženy

logo HUAWEI Technologies (Czech) s.r.o.
11.01.16-PO Nová řada chytrých hodinek pro ženy v edici Jewel a Elegant vznikla ve spolupráci HUAWEI a šperkařské společnosti Swarovski. Jejich ...

Moderní a otevřený úřad s podporou ELOGIO

logo MARBES CONSULTING s. r. o.
06.01.16-ST Školení schopností komunikace úředníků s klienty úřadu jsou stejně důležitá jako i jejich odborná ...

Moderní mobilní telefony a jejich výtečné vlastnosti

logo ITPOINT.CZ
23.11.15-PO Mobilní telefon je věc, bez které si jen málokdo umí představit fungovat. Zatímco dříve se využíval pouze ...

Chytré hodinky s Androidem

logo HUAWEI Technologies (Czech) s.r.o.
19.11.15-ČT Hodinky Huawei Watch se systémem Android - to je inteligentní datové centrum, které dokáže změnit ...

Můj Vodafone skrývá vánoční překvapení

logo Vodafone Czech Republic a.s.
12.11.15-ČT Vánoční akce s překvapením v období od 15.11. 2015 do 15.1. 2016 je určená pro nové i stávající zákazníky ...

Kompletní roamingové řešení Vodafonu

logo Vodafone Czech Republic a.s.
29.06.15-PO Vodafone jako jediný operátor na trhu přináší svým zákazníkům kompletní roamingové řešení - tedy pro volání, SMS ...

Data z kontaktního centra jsou nejhodnotnějším majetkem firmy

logo Dimension Data Czech Republic a.s.
22.06.15-PO V horizontu pěti let je považováno analytické zpracování dat za nejdůležitější faktor rozvoje kontaktních ...

Bez možnosti digitální komunikace odcházejí zákazníci ke konkurenci

logo Dimension Data Czech Republic a.s.
22.06.15-PO Nastává opravdová komunikační revoluce a firmy musí svá kontaktní centra přizpůsobit zákazníkům preferujícím digitální technologie - ...