logo itpoint.cz

Další články k tématu: MICROSOFT

Nová edice imageRUNNER ADVANCE posouvá hranice zabezpečení dokumentů a produktivity

logo Canon CZ s.r.o.
20.02.19-ST 26 produktů a 7 řad 3. generace s inovovaným firmwarem verze 3.8. nabízí přelomové zabezpečení dokumentů, ...

Technologická snídaně s M-Files

logo Digital Resources a.s.
13.02.19-ST Digital Resources pořádá v úterý 26. 2. 2019 v brněnském hotelu Holiday Inn Brno další inspirativní setkání pro zájemce ...

Lepší ochrana elektronické pošty s Barracuda Total Email Protection

logo GESTO COMMUNICATIONS spol. s r.o.
31.01.19-ČT Nové funkce Forensics a Incident Response umožňují rychle a pružně reagovat na rozpoznané bezpečnostní hrozby. ...

Intuo ve společnosti Medicton Group

logo Digital Resources a.s.
28.01.19-PO Intuo - Company Intelligence, je výkonný špičkový český CRM systém, který využívá nejmodernější technologie. V Medicton Group nyní ...

Nad tři roky využití se předplatné Microsoft Office nevyplatí

logo Software Pro, s.r.o.
25.01.19-PÁ Software jako služba představuje lákavou nabídku a na první pohled nízkou cenu - při dlouhodobém používání ...

S M-Files zavedete pořádek do informačního chaosu firmy

logo Digital Resources a.s.
23.01.19-ST Digital Resources pořádá ve středu 6. 2. 2019 další z řady svých technologických ICT snídaní - tentokrát ...

eObčanka je uzavřený systém bez jakékoli dokumentace

logo PARALELNÍ POLIS, z.s.
23.01.19-ST Funkcionality eObčanky nepřesahují úroveň datových schránek, chybí logické struktury a řešení poskytuje jen omezenou ...

Konference G2B TechEd 2019 představí nejen žhavé novinky Microsoftu

logo GOPAS, a.s.
17.01.19-ČT Konference G2B TechEd 2019 během dvoudenního cyklu přednášek a prezentací představí novinky Microsoftu ...

ESET je partnerem mezinárodní iniciativy No More Ransom

logo ESET software spol. s r. o.
15.01.19-ÚT No More Ransom je projektem Europolu, nizozemské národní policie a organizací z oblasti IT bezpečnosti. Poskytuje ...

Kontaktní centrum v éře digitální ekonomiky

logo atlantis telecom spol. s r.o.
09.01.19-ST Kontaktní centrum FrontStage maximálně využívá možností umělé inteligence, a to jak k automatizaci opakujících ...