logo itpoint.cz

Další články k tématu: CHANNEL

Omnichannel vychází vstříc zákazníkům s nabídkami na míru

logo MIBCON a.s.
22.03.19-PÁ Pohodlný vícekanálový prodej je spolu s nabídkami na míru základem péče o co nejlepší zákaznickou zkušenost. Zákazníci chtějí pohodlně ...

Omnichannel šetří čas operátorů a zlepšuje zákaznický servis

logo Conectart s.r.o.
01.02.19-PÁ Technologická novinka Omnichannel propojuje informace o volajícím, které již v minulosti uváděl e-mailem, ...

Kontaktní centrum v éře digitální ekonomiky

logo atlantis telecom spol. s r.o.
09.01.19-ST Kontaktní centrum FrontStage maximálně využívá možností umělé inteligence, a to jak k automatizaci opakujících ...

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

logo Algotech, s.r.o.
23.11.18-PÁ Nové moderní řešení call centra AlgoCC přináší kvalitnější a rychlejší odbavení volaných klientů a zvyšuje jeho efektivitu - při stejném ...

Podniková IT řešení s dvacetiletou historií

logo MIBCON a.s.
20.11.18-ÚT MIBCON slaví 20 let na trhu - společnost nyní zaměstnává 150 lidí a pracuje pro největší světové firmy, spolupracuje s dynamickými ...

20 let MIBCONU na trhu v oblasti podnikových IT řešení

logo MIBCON a.s.
25.10.18-ČT Společnost MIBCON oslavila 20 let na trhu v pražské MeetFactory. Zde se setkali zaměstnanci, kteří za celou dobu firmou prošli s rodinnými ...

Omnichannel je největším trendem v retail byznysu

logo MIBCON a.s.
05.09.18-ST Největší současnou výzvou pro celý segment retailu je přechod do plnohodnotného Omnichannel byznysu. Dnešní ...

eD WORLD znovu zařazen mezi Top 3 partnerská setkání roku

logo eD system a.s.
14.03.18-ST Oblíbená akce eD WORLD byla zařazena mezi tři nejpovedenější partnerská setkání výrobců a distributorů ICT a spotřební techniky roku ...

DNS je 2. nejlepším IT distributorem s přidanou hodnotou roku 2013

logo DNS a.s.
28.02.14-PÁ Zástupci resellerů, poskytovatelů služeb a řešení, výrobců a distributorů ICT a spotřební elektroniky zvolili IT ...
<< První< PředchozíPoslední stránka