logo

Kvalitní CRM pomáhá rychlému rozvoji firmy

CRM pomáhá firmě s organizací kontaktů, komunikace, projektů, obchodních příležitostí či marketingových kampaní. Když využijete jeho potenciál naplno, bude vaše podnikání jednodušší a ušetříte navíc spoustu času.

Přesně takto využívají nový CRM systém v jihoafrické společnosti POYNTING, která vyrábí integrovaná anténní řešení pro oblast telekomunikací a rozhlasového vysílání. Má pobočky v Evropě a USA, výrobní závody v Jihoafrické republice a Číně. Tým společnosti dnes tvoří přibližně 100 lidí.

Vhodný CRM systém začali v POYNTINGu hledat již dříve. Hlavním požadavkem byla možnost sledování více informací o svých zákaznících a projektech. To se však nepodařilo.

Při opětovném výběru hledali zástupci společnosti také CRM umožňující plnou integraci s Outlookem, který je základním pracovním nástrojem v oblasti komunikace firmy. Další podmínkou bylo i uživatelsky přívětivé rozhraní, aby se uživatelé v přemíře různých funkcí neztráceli.

Součástí systému měl být také nástroj pro hromadnou e-mailovou rozesílku, který bude v souladu s GDPR. Při rozsáhlém průzkumu na internetu byl brán také velký zřetel na hodnocení uživatelů jednotlivých CRM systémů.

Nakonec v eWay-CRM společnost POYNTING našla kompletní CRM platformu, která obsahuje všechny nástroje, díky kterým se může dál rychle vyvíjet v zavedenou nadnárodní společnost. S nastavením systému pak ochotně pomohli zástupci eWay-CRM, kteří zajistili také školení uživatelů.

Současně také byly v rámci standardních možností úprav, které eWay-CRM nabízí, provedeny dílčí modifikace funkcionalit, odpovídající specifikům podnikání firmy.

S eWay-CRM nyní pracují obchodní a marketingová oddělení v Evropě, Spojených státech i Jihoafrické republice. Jde zejména o sledování KPI, reakcí zákazníků, rozesílku newsletterů a dalších e-mail marketingových aktivit.

Obchodní týmy používají systém každý den pro sledování komunikace, speciální nabídky, řízení vztahů a shromažďování všech informací souvisejících s většími projekty.

Používané moduly eWay-CRM:

Mezi stěžejní funkce eWay-CRM systému patří především marketingové kampaně, projekty a správa kontaktů, což umožňuje sledovat a dohledávat klíčové informace o klientech a zakázkách po celém světě.

Do budoucna plánuje společnost expanzi a růst v dalších regionech a trzích s cílem stát se poskytovatelem anténních řešení v těžebním průmyslu, námořnictví, dopravě či IoT.

Další články k tématům - CRM - email - GDPR - marketing - obchod - Outlook - podnikání - výroba

Článek ze dne 14. července 2022 - čtvrtek

Další články od eWay System s.r.o.