logo IFS Czech s.r.o.

Zastaralý software pro správu služeb v terénu zpomaluje růst příjmů dodavatelských firem

Dodavatelské firmy s lepší připraveností na digitální transformaci mají devětkrát větší pravděpodobnost, že jejich software bude dobrým pomocníkem v procesu správy servisních smluv. Starší SW řešení naopak mohou bránit ve výhodném dodávání poprodejních služeb jejich zákazníkům.

Podle výzkumné studie IFS mezi dodavateli v oblastech vytápění, ventilace a klimatizace, instalatérských a elektrikářských prací, automatizace budov, nízkonapěťových instalací apod. vyplývá, že tyto firmy považují poprodejní služby za důležitý zdroj růstu příjmů, neboť vlastníci projektu chtějí údržbu aktiv outsourcovat společnostem, které daná aktiva jejich jménem zkonstruovala, vyrobila nebo instalovala.

Hlavní zjištění výzkumné studie:

Pouze 30% firem zaostávajících v oblasti digitální transformace dokonce smlouvy specifické pro daného zákazníka nabízelo, zatímco u lídrů v oblasti digitální transformace byla devětkrát větší pravděpodobnost, že jejich software je velmi dobře připravil na to, aby tyto smluvní podmínky se specifickými požadavky pro každého zákazníka zajistili.

Poskytovatelé služeb se mohou spolehnout na široké spektrum podnikového softwaru od společnosti IFS.

Podnikový software IFS zahrnuje:

Článek IFS Czech s.r.o. ze dne středa 18. dubna 2018

Další články od IFS Czech s.r.o.