logo IXTENT s.r.o.

Online zákaznická podpora webu s aplikací unblu

IXTENT je první implementační partner a dodavatel řešení unblu pro Českou a Slovenskou republiku. To poskytuje online interaktivní komunikaci a sdílení informací mezi návštěvníkem a provozovatelem webových stránek.

Řešení unblu přenáší výhody osobní komunikace do prostředí internetu. Kromě online textové, audio a video komunikace, umožňuje také sdílené prohlížení webových stránek či dokumentů. Návštěvník a operátor webu tak mohou sdílet stejný pohled na webové stránky či dokument, společně je procházet či upravovat jejich obsah.

"Web je stále důležitějším prodejním nástrojem. Zjišťujeme však, že tomuto kanálu chybí osobní kontakt, který je často kritickým faktorem úspěšného prodeje. Pokud zákazník rychle nenalezne, co hledá, a není mu poskytnuta možnost osobního kontaktu, opouští webové stránky. Hlavním trendem se proto stává online zákaznická podpora, která umožní snadno a v reálném čase obsloužit možného zákazníka a poskytnout mu přesvědčivým způsobem informace, které ho zajímají. Cílem IXTENTu je poskytovat svým zákazníkům služby a řešení zaměřené na správu informací uložených v dokumentech, procesech, digitálních médiích, sociálních sítích, webových portálech či podnikových systémech. Řešení unblu proto skvělým způsobem doplňuje naše stávající produktové portfolio," říká Roman Knapp, obchodní ředitel společnosti IXTENT.

Firmy a organizace využívající unblu na svých webech mohou v reálném čase komunikovat s jejich návštěvníky, navigovat je, poskytnout jim dodatečné informace k nabízeným produktům či službám, případně s nimi okamžitě sjednat objednávku či smlouvu.

Návštěvníci webových stránek mohou využít způsob komunikace, který jim nejvíce vyhovuje, zdarma a z jakéhokoliv místa na světě s přístupem na internet.

Další články k tématům - audio - internet - komunikace - operátor - podpora - video - web - Roman Knapp

Článek IXTENT s.r.o. ze dne pátek 8. ledna 2016

Další články od IXTENT s.r.o.