logo Agnostix, s.r.o.
Mário Mitas

Mário Mitas

Spoluzakladatel společnosti Agnostix

LinkedIn

Automatizované konverzační systémy jako chatboty, virtuální asistenti, instant messaging nebo live-chat jsou dnes nedílnou součástí zákaznického servisu a komunikace s klienty, ale většina firem nemá jasný přehled o tom, jak kvalitní tato komunikace skutečně je. E.V.A. Insights tuto slepou skvrnu odstraňuje a okamžitě ukazuje, co funguje a co ne.

Analytika interakcí mezi lidmi a chatbotem či voicebotem umožňuje nejen vylepšovat samotného asistenta, ale i zdokonalovat další služby, na které si například lidé v konverzacích stěžují, a posouvat tak celý byznys. Snažíme se firmám vrátit kontrolu nad tím, co svým zákazníkům říkají a s jakým výsledkem.

V rámci celé komunikace s klienty, která zahrnuje čím dál tím víc digitálních kanálů, je dnes obrovský prostor ke zlepšení. A to nejen po technické stránce, ale i z pohledu zákaznické zkušenosti.

Obavy z vojenského využití umělé inteligence jsou jistě oprávněné. Je ale potřeba upřesnit, že navzdory laickému názoru riziko jejího nasazení ve vojenském průmyslu nespočívá v tom, že by se umělá inteligence vymkla kontrole. Riziko spočívá v míře správnosti rozhodování autonomních vojenských strojů.

U kyberkriminality bych se spíše obával nástupu kvantových počítačů, které budou schopny prolomit současné šifry. Právě ty jsou dnes totiž absolutním základem soukromí v digitálním světě.