logo Vodafone Czech Republic a.s.
Petr Dvořák

Petr Dvořák

Generální ředitel Vodafone Czech Republic

LinkedIn

Naše nová roamingová nabídka je unikátní v tom, že zákazník předem ví, kolik zaplatí za služby v zahraničí. Jako jediní uživatelům poskytujeme možnost volat, SMSkovat a čerpat data jako doma.

Vnímáme, že někteří zákazníci nevyužívají všechna data, která mají v rámci svého tarifu k dispozici. Existují také zákazníci, kteří se blíží vyčerpání svého měsíčního objemu a zbytečně omezují surfování, aby ho nepřekročili. Těm všem chceme dát možnost vyzkoušet si během vánočního období neomezené surfování zdarma.

Budoucnost telekomunikací leží v datech, proto investujeme velké úsilí do budování Turbo Internetu. Vysokorychlostním internetem již pokrýváme většinu území České republiky. Na to navazujeme spuštěním Red LTE tarifů, které ve své ceně nabídnou zákazníkům i služby, za které musejí jinde platit navíc.

Pozitivní zkušenost zákazníků s naší datovou sítí je hlavní prioritou letošního roku. Nesnažíme se proto jen zvyšovat rychlost a pokrytí, ale současně také inovujeme portfolio a nastavení služeb tak, aby více zákazníků mohlo efektivněji používat mobilní internet v nejvyšší možné rychlosti.

Nechceme nadále snižovat pozitivní zkušenost zákazníků drastickým zpomalením rychlosti. Je to podobné, jako kdybychom zákazníkům záměrně rušili kvalitu hovoru po vyčerpání minut v balíčku.

Chceme mít jistotu, že do té doby stihneme informovat všechny zákazníky, kterých se změna týká. Ještě před koncem roku představíme další novinky, které přinesou zákazníkům nové možnosti, jak efektivně využít rychlou mobilní síť Turbo Internet.

90 % zákazníků, kteří si službu pořídili během pilotního provozu, uvedlo, že by Připojení bez kabelu doporučili svým známým. Právě tyto pozitivní reakce nás přesvědčily, že máme do komerčního provozu přejít okamžitě.

<< První < Zpět Poslední stránka
Nabídka zaměstnání Vodafone Czech Republic a.s.