logo Monster Worldwide CZ s.r.o.

Dnyprace.cz: virtuální veletrh práce má vysokou návštěvnost

Dnyprace.cz - virtuální veletrh pracovních příležitostí navštívilo během prvních dvou dnů již více než 35000 uchazečů o zaměstnání. Online veletrh pracovních příležitostí probíhá ve dnech 4. - 10.10. 2010 na dnyprace.cz a dniprace.sk.

Více než 35000 uchazečů o zaměstnání, téměř 1000 otevřených nabídek práce, 40 připravených online seminářů a 44 nejprestižnějších vystavovatelů. To je stav druhého dne po otevření prvního česko-slovenského virtuálního veletrhu pracovních příležitostí Dnyprace.cz.

Virtuální veletrh práce Dnyprace.cz probíhá od 4. do 10.10. 2010 a jeho hlavní výhodou je celorepubliková dostupnost a časová flexibilita. Návštěvníci si nyní mohou hledat práci a komunikovat se zaměstnavateli z pohodlí svého domova, odpadají náklady na dopravu spojené s dojížděním do velkých měst, nemusí se přizpůsobovat otevíracím hodinám.

Pro zaměstnavatele, kromě úspory času a finančních prostředků nutných k vynaložení na tiskoviny, pracovníky a dopravu, představuje veletrh také snadný přístup ke kandidátům ze všech regionů.

Veletrh je vhodný jak pro lidi aktivně práci hledající, tak pro ty, kteří o změně zaměstnání přemýšlejí a hledají nové profesní výzvy. "Každý návštěvník se může projít po veletrhu bez toho, aby se musel registrovat. Chceme dát každému šanci prohlédnout si připravené prostředí veletržního areálu se třemi hlavními budovami - areál evropské služby zaměstnanosti EURES, budovu Monster.cz Vzdělávání a hlavní budovu česko-slovenského veletrhu práce. Návštěvníci mají možnost od svého pracovního stolu zhodnotit, zda nabízená nabídka práce a profil zaměstnavatele, včetně jeho interaktivní prezentace, odpovídají očekáváním. Součástí veletrhu je rovněž program seminářů, kterých se každý může zúčastnit," říká Martina Vymyslická, marketingová manažerka Monster.cz a dodává : "Služba je samozřejmě pro návštěvníky zcela zdarma a je dostupná nepřetržitě během celého týdne konání, to znamená od 4. do 10.10. 2010."

Pro účely veletrhu byla vytvořena inovativní trojrozměrná platforma plně vybaveného kongresového centra s propracovaným okolím areálu. Vnitřní a vnější podoba výstaviště nabízí nevšední a mimořádně atraktivní prostředí, které zajistí efektivní setkávání zájemců o práci se zaměstnavateli a umožní návštěvníkům okamžitý kontakt s vystavujícími zaměstnavateli. Návštěvníci se mohou zapojit do bohatého programu online seminářů, kde si poslechnou přednášky zaměstnavatelů a EURES poradců s profesní tématikou, mají možnost se zapojit do diskuze a pokládat otázky v reálném čase. Každý zaměstnavatel má k dispozici svůj vlastní, plně vybavený e-stánek s recepcí a personálem, video místností, knihovnou a místností s názvem Kariéra u nás.

V každé z těchto místností jsou pro návštěvníka připraveny zajímavé a relevantní informace od aktuálních nabídek práce, přes popis společnosti samotné, její firemní kultury a nabízených zaměstnaneckých výhod, až po kariérní videa a reklamní spoty. K návštěvě virtuálního veletrhu zájemce nepotřebuje žádné speciální vybavení, stačí pouze připojení na internet a základní internetový prohlížeč, který je standardní součástí vybavení současných počítačů.

Seznam vystavujících společností

ABL, Accenture, ADP Employer Services, Advanced World Transport, AOL, ArcelorMittal, AVG Technologies, Century21, Česká Pojišťovna, Česká Pošta, ČEZ, Dell, DHL IT Services, EPCOS, ERA, EURES, FEI, Foxxcon, Future Recruitment, GE Energy, Ge Money, Grafton Recruitment, Hudson, IBM, IKEA, Infosys, Ingersoll Rand, Komerční banka, KPMG, Linet, Manpower, Mbtech Bohemia, Monster, OMD, Plastikpak, Provident Financial, PricewaterhouseCoopers, Randstad, RWE, SOFTEC CZ, Škoda Auto, Trask Solutions, Tyco Electronics, UniCredit Bank, Wistron InfoComm.

Hlavním partnerem veletrhu je služba EURES.

Článek Monster Worldwide CZ s.r.o. ze dne čtvrtek 7. října 2010

Další články od Monster Worldwide CZ s.r.o.