logo Saul informační systémy s.r.o.

Tomáš Brabec

Obchodní ředitel společnosti Saul IS

Tomáš Brabec - Saul informační systémy s.r.o.logo Saul informační systémy s.r.o.LinkedIn

Společnost Saul IS je na trhu více jak 20 let. Patříme mezi přední dodavatele podnikových informačních systémů. Máme přes 150 spokojených zákazníků po celé České a Slovenské republice. Zaměřujeme se na individuální potřeby zákazníků.

Proto dnes máme desítky sofistikovaných řešení. Spolupracujeme s několika partnery, ať už se jedná o oblast výroby, čárových kódů nebo mezd.

Tomáš Brabec

Obchodní ředitel společnosti Saul IS

Tomáš Brabec - Saul informační systémy s.r.o.logo Saul informační systémy s.r.o.LinkedIn

Snažíme se být zákazníkům zase o kus blíže. Nové trendy, technologie a média nám umožňují co nejefektivnější komunikaci - sociální sítě jsou tím prostředkem.

Tomáš Brabec

Obchodní ředitel společnosti Saul IS

Tomáš Brabec - Saul informační systémy s.r.o.logo Saul informační systémy s.r.o.LinkedIn

Výběr správného podnikového informačního systému je klíčovým bodem pro každou společnost. V první řadě je nutné si přesně definovat svoje potřeby a požadavky - od toho se celý výběr odvíjí. Mnoho dodavatelů prodává pouze produkt, což si myslím, že není příliš šťastné.

My se snažíme zákazníkovi dodávat komplexní řešení, které je přesně nastaveno na jeho potřeby a podnikové procesy. Nejlepším měřítkem, jak zjistit kvalitu řešení a služeb, jsou reference.

Tomáš Brabec

Obchodní ředitel společnosti Saul IS

Tomáš Brabec - Saul informační systémy s.r.o.logo Saul informační systémy s.r.o.LinkedIn

Mezi nejvýznamnější trendy, které letos ovlivní IT, budou určitě patřit stále a rychle se vyvíjející mobilní aplikace. Další rozvíjející se oblastí bude také ERP, kdy již dnes mohou obchodníci v terénu za pomoci chytrých telefonů či tabletů získávat aktuální informace, kdykoli je potřebují.

Určitě bych viděl trend v propojení dalších informačních systémů (např. CRM) se sociálními sítěmi, kdy bude možno si z množství dat vyfiltrovat potřebné informace a posléze s nimi dále v oblasti obchodně-marketingové pracovat.

<< První < Zpět Poslední stránka