Jana Studničková přichází do U.fona v okamžiku, kdy se pomyslná penetrace mobilních služeb v České republice pohybuje kolem 130 %. Zvýšený konkurenční tlak a změny ve vnímaní novinek současnou generací vyžadují integraci více oblastí marketingu. Jana Studničková tak bude zodpovědná nejen za tradiční marketing a PR, ale nově také za on-line komunikaci.
"U:fon je nejlevnější operátor, a proto levná, tedy co nejefektivnější, musí být i naše komunikace. Proto se nyní zaměříme na přesně zacílenou online komunikaci, sociální sítě a regiony,“ říká Jana Studničková, nová marketingová ředitelka U:fona.
Jana Studničková je absolventkou Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Mluví anglicky, německy a polsky. V Pentě, kam přišla v roce 2005 z agentury CzechInvest, zodpovídala za komunikační aktivity skupiny a v oblasti marketingu se podílela například na rozjezdu maloobchodní sítě Žabka. V posledním roce pak měla na starosti komunikaci přímo jedné z portfoliových firem - Aera Vodochody. K jejím zálibám patří cestování, jachting, lyžování a moderní literatura.
Článek ze dne 5. listopadu 2009 - čtvrtek
Nejlevnější mobilní operátor v česku je U:fon
U:fon představil svoji nabídku pro Vánoce 2009
Jana Studničková, nová marketingová ředitelka U:fona
U:Fon novinky v mobilních terifech
U:Fon nové tarify pro 3G mobilní internet
Tomáš Budník, nový generální ředitel U:Fon
U:Fon zavádí volné minuy ke svým pevným linkám
U:Fon dosáhl největšího čistého přírůstku zákazníků ze všech mobilních operátorů
U:fon okamžitě reaguje na snížení propojovacích poplatků a zlevňuje odchozí volání o 40 haléřů