logo U:fon

U:fon jako první v Česku pomáhá zákazníkům i přes Facebook

U:fon na Facebooku představil tým operátorů z centra zákaznické péče, kteří budou pomáhat řešit problémy a připomínky svých zákazníků přímo prostřednictvím této stále populárnější sociální sítě.

"Přestože většina firem v Česku už dnes se svými zákazníky přes Facebook komunikuje, rozhodně se zatím nedalo mluvit o skutečné péči, jak ji známe z klasických zákaznických center, která fungují především po telefonu. Inspirovali jsme se v zahraničí a odteď budou naši operátoři kromě call centra fungovat i on-line na Facebooku. Zatím pouze v pracovní době našeho call centra, tedy od 8 ráno do 8 večer, do budoucna ale počítáme i s tím, že nám tento nástroj umožní výrazně prodloužit provozní dobu," říká Oleg Vojtíšek, ředitel péče o zákazníky U:fona.

Služba je určena všem, kdo Facebook pravidelně používají nebo dokonce při kontaktu preferují, ale samozřejmě i těm, kdo neradi čekají na lince call centra nebo přes den nemají čas nebo příležitost vyřídit hovor. "Stačí, když dotaz napíší na naši Zeď. V pilotním provozu byla naše reakční doba na dotazy cca 15 minut, rádi bychom ji udrželi i do budoucna," doplňuje Oleg Vojtíšek.

Další články k tématům - call - centra - Facebook - péče - U:fon - zákazníky - Oleg Vojtíšek

Článek U:fon ze dne středa 24. února 2010

Další články od U:fon

Neomezený mobilní internet ve vánoční akci se slevou na 12 měsíců

Mobilní internet 4 GB s 50% slevou jen za 114 Kč

Online připojení na dovolené i na chalupy

Aktuální srovnání parametrů a cen mobilního internetu

Bezdrátová pevná telefonní linka

Mobilní internet 8 GB do notebooku s 25% slevou

Manažerské PTT vysílačky ZTE G-420 s širokými možnostmi využití

Vánoční bonusové balíčky k tarifům a služby zdarma od Air Telecomu

Komunikace přes vysílačky po celé ČR

Mobilní internet do auta

První mobil pořizují rodiče dětem již ve čtvrté třídě

Mobilní internet Air Telecomu - 100 GB dat na 2 měsíce zdarma

U:fon zavádí nový bezdrátový telefon Olive pro pevnou linku

Air Telecom členem Asociace provozovatelů mobilních sítí

Nepodložená vyjádření ČTÚ poškozují Air Telecom

Nejlevnější volání z Chorvatska s Air Telecom

Web Air Telecomu prošel redesignem

U:fon snižuje cenu pevných hlasových služeb

Příval nových objednávek neomezeného volání dnes dočasně zahltil e-shop Air Telecom

U:fon internet doma i na cestách v jednom balíčku

Trojnásobný nárůst prodeje mobilních služeb U:fon

Mobilní datové tarify ovládl v únoru opět U:fon

Pevná linka rychle a kdekoli

Pevné linky U:fon přinášejí značné úspory

U:fon expanduje do nových prostor na Balabence

U:fon nabízí nejvýhodnější 3G mobilní datové tarify v České republice

MobilKom je připraven na vstup strategického investora

Dobíjení v prosinci se vyplatí: dobijte si libovolnou částu pro 3G internet a U:fon ji zdvojnásobí

MobilKomu bylo povoleno insolvenční řízení, pro zákazníky se nic nemění

Wi-Fi router NP-10 s 3G konektivitou a SMS ovládáním

MobilKom rozhodl o restrukturalizaci

Vánoční nabídka 3G datových služeb od U:fonu

U:fon rozšířil dosah mobilního internetu 3G a má nyní nejširší pokrytí v ČR

MobilKom vstupuje do sdružení SOLUS

Unifon, nový hlasový tarif od U:fon

U:fon jako první v Česku pomáhá zákazníkům i přes Facebook

U:fon zlepšuje a zjednodušuje svoji nabídku 3G mobilního internetu

U:fon se chce stát prvním nízkonákladovým operátorem v ČR

Nejlevnější mobilní operátor v česku je U:fon

U:fon představil svoji nabídku pro Vánoce 2009

Jana Studničková, nová marketingová ředitelka U:fona

U:Fon má nový web

U:Fon je členem APVTS

U:Fon novinky v mobilních terifech

U:Fon nové tarify pro 3G mobilní internet

Tomáš Budník, nový generální ředitel U:Fon

U:Fon zavádí volné minuy ke svým pevným linkám

U:Fon dosáhl největšího čistého přírůstku zákazníků ze všech mobilních operátorů

U:fon okamžitě reaguje na snížení propojovacích poplatků a zlevňuje odchozí volání o 40 haléřů

U:fon získal 100 000 zákazníka