logo itpoint.cz

Další články k tématu: CALL

Novinky ze světa CRM, DMS a ERP

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
140421-ST Pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů za první čtvrtletí 2021 z oblasti CRM, ...

PBX Panasonic končí - máme pro vás Yestar řešení

logo JOYCE ČR, s.r.o.
180321-ČT Panasonic ukončil své působení v segmentu PBX a SIP telefonních systémů. Společnost JOYCE je tu s PBX Yestar pro všechny, kteří budou potřebovat ...

Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka

logo Daktela s.r.o.
220221-PO Statistické údaje za rok 2020 dokládají nárůst aktivity firem a e-shopů, které využívají komunikační systém Daktela. Jen za leden 2021 ...

Nová řada VoIP PBX Yeastar

logo JOYCE ČR, s.r.o.
021220-ST Nová řada představuje modely Yeastar P550, P560 a P570 - liší se kapacitou telefonní ústředny. Nabízí standardní funkce - hlasový ...

Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník

logo Daktela s.r.o.
191120-ČT Řada středně velkých e-shopů nevyužívá automatizované platformy pro komunikaci se zákazníky. Často tak dochází k tomu, že ...

Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams

logo Daktela s.r.o.
201020-ÚT Daktela integruje oblíbený nástroj týmové spolupráce Microsoft Teams do svého multikanálového rozhraní - v současné době ...

Kontaktní centrum v cloudu Salesforce za výhodnou cenu

logo Enehano Solutions s.r.o.
170420-PÁ Enehano Solutions zřídí pro vaši firmu cloudové kontaktní centrum Salesforce jen za své náklady - získáte aplikace pro operátory, ...

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

logo Algotech, s.r.o.
231118-PÁ Nové moderní řešení call centra AlgoCC přináší kvalitnější a rychlejší odbavení volaných klientů a zvyšuje jeho efektivitu - při stejném ...

Lepší virtuální IP PBX v cloudu než stará telefonní ústředna ve firmě

logo UPC Česká republika a.s.
051018-PÁ Přejděte na virtuální telefonní ústřednu 3CX, která je postavena na systému Windows - jako on-premise řešení nebo ...

Jak předejít nevyžádaným marketingovým hovorům

logo Český telekomunikační úřad
210818-ÚT Proti obtěžujícím hovorům call center je možné se bránit - stačí operátorovi udělit souhlas se zveřejněním ...

Kvalitní náhlavní soupravy pro call centra, recepce i výukové učebny

logo JOYCE ČR, s.r.o.
200718-PÁ Náhlavní soupravy WELL Mairdi řady MRD-809 jsou k dispozici ve čtyřech provedeních. Nové modely vynikají moderním a elegantním ...

Komplexní ochrana podnikových dat s produkty Kerio

logo GFI Software
250118-ČT Kerio řešení se stávají komplementární součástí komplexních nabídek českých a slovenských dodavatelů ...

Ocenění řešení převodu hlasu do textu pro callcentra

logo NEWTON Technologies, a.s.
271117-PO Nástroj NEWTON Speech Analytics od NEWTON Technologies získal první místo v soutěži Czech Contact Center Award. Vítězný ...

Oborové trendy, kvalita a efektivita práce v kontaktních centrech

logo SOITRON s.r.o.
101117-PÁ Zástupci společnosti SOITRON vystoupí na odborné konferenci ADMEZ Call centra k tématům zvyšování efektivity a kvality služeb kontaktních ...

Conectart posiluje na trhu poskytovatelů kontaktních služeb

logo Conectart s.r.o.
180917-PO Conectart je jedním z největších domácích kontaktních center - poskytovatelů služeb v oblasti Business Process Outsourcing ...

Kompletní pronájem komunikačních služeb call centra se firmám vyplatí

logo Conectart s.r.o.
120917-ÚT Po nasazení BPO služeb získává společnost v průměru o 25% více času, který může věnovat svému Core businessu. Outsourcing ...

Po zavedení GDPR na trhu přežijí jen férová call centra

logo Conectart s.r.o.
080917-PÁ Operátoři call center denně provedou tisíce telefonních nabídek a mají přístup do rozsáhlých databází ...

Conectart je jedním z největších domácích kontaktních center

logo Conectart s.r.o.
110817-PÁ Společnost Conectart koupila brněnskou firmu Quality Brands a posiluje tak svoji pozici na trhu poskytovatelů kontaktních ...

WEBCOM spustil nový odborný web o Automotive

logo WEBCOM a.s.
040717-ÚT Automotive CRM umožňuje integraci s Microsoft Dynamics 365 i s konkurenčními řešeními a snadný přechod do světa Microsoft. Lze tak navázat ...

Převod řeči do textu jako efektivní nástroj call centra

logo Conectart s.r.o.
050617-PO Jednou z nových technologií, která se dnes využívá v renomovaných call centrech je Speech to text – metoda převádějící zvukový záznam ...

WebRTC - technologie pro bezpečnou práci z domova

logo Conectart s.r.o.
210417-PÁ Společnost Conectart jako první call centrum v České republice přistoupila k zavedení technologie WebRTC, která ...

Soutěž IT projekt roku 2013 zná vítěze

logo ICT UNIE o.s.
170214-PO Aplikace Pojišťovna v České pojišťovně, Jednotný docházkový systém pro Skupinu ČEZ a Aplikace Praha na Magistrátu hl. m. Prahy ...

Tísňovou linku 112 doplní systém eCall

logo Český telekomunikační úřad
120214-ST Jedenáctým rokem se lidé v ohrožení života, zdraví nebo majetku mohou v České republice ze všech telefonních ...