logo NetCentrum s. r. o.

Centrum.CZ Holdings spoléhá pouze na vlastní obchodní síť

Společnost Centrum.CZ Holdings, provozovatel značek Atlas.cz, Centrum.cz, Aktuálně.cz nebo ICQ, se na základě dlouhodobých analýz a diskuzí rozhodla nadále plně spoléhat pouze na vlastní celorepublikovou síť, která má více než 150 obchodníků. Proto Centrum.CZ Holdings od konce března nevyužívá obchodní služby společnosti Internet Trading.

Komunikace mezi obchodníky a zadavateli reklamy ze segmentu SME bude nyní rychlejší a jednodušší. Navíc zadavatelé budou moci využít nabídku zvýhodněných kampaní na Atlas.cz či na ICQ a v budoucnu získají přístup k některým zcela novým službám.

"Segment reklamy pro malé a střední podniky je pro nás jeden z klíčových," říká Pavel Mucha z Centrum.CZ Holdings a pokračuje : "Chceme proto svým klientům co nejvíce ulehčit přístup k zadávání reklamy na našich webech. Zjednodušení a zrychlení systému je tedy zcela logickým krokem."

Všechny stávající reklamní kampaně sjednané naším již bývalým obchodním partnerem budou beze zbytku naplněny tak, jak byly sjednány. O nových nabídkách na spolupráci budou všichni současní i budoucí klienti informováni s dostatečným předstihem.

Článek NetCentrum s. r. o. ze dne středa 2. dubna 2008

Další články od NetCentrum s. r. o.