logo Konica Minolta Business Solutions Czech

Pavel Štěpán

Obchodní ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech

Pavel Štěpán - Konica Minolta Business Solutions Czechlogo Konica Minolta Business Solutions CzechLinkedIn

Reagujeme na žádosti zákazníků, kteří už nyní hledají řešení v souladu s novým nařízením EU. Díky spolupráci se specialisty na IT právo a ochranu osobních údajů nabízíme komplexní posouzení ze všech úhlů pohledu. Audit zahrnuje nejen analýzu firemních technologií a procesů z hlediska bezpečnosti, ale také právních náležitostí smluv, směrnic a jiných dokumentů.

Zejména u větších společností může být zavedení nových postupů zpracování osobních údajů časově náročné. Sankce za případné porušení nařízení mohou být přitom pro většinu firem likvidační. Doporučujeme proto svým zákazníkům připravit se na nové nařízení co nejdříve.

Dennis Curry

Senior Director, Business Innovation Konica Minolta Business Inc.

Dennis Curry - Konica Minolta Business Solutions Czechlogo Konica Minolta Business Solutions CzechLinkedIn

Brno nabízí dostatek kvalifikovaných IT specialistů, stejně jako množství výzkumných a vývojových pracovišť. Proto se stalo jedním z hlavních strategických bodů Konica Minolta v Evropě. První fází inovační strategie Konica Minolta bylo založení centra BIC letos v březnu. Jeho úkolem je především návrh nových služeb dle konkrétních potřeb zákazníků či obchodních partnerů.

Na tento proces navazuje vznik R&D centra, které se postará o následný technologický vývoj inovací. Nová generace produktů vyvinutá českými specialisty se stane součástí portfolia společnosti a bude nabízena zákazníkům po celém světě.

Petr Mikulec

Obchodní ředitel oblasti Konica Minolta Business Solutions Czech

Petr Mikulec - Konica Minolta Business Solutions Czechlogo Konica Minolta Business Solutions CzechLinkedIn

Potenciál pro vylepšení dokumentových archivů nacházíme zhruba u každého třetího zákazníka. Naše řešení je vhodné pro všechny firmy, úřady či instituce, kterým nevyhovuje aktuální stav uskladnění jejich listinných dokumentů. Kompletní revitalizace archivů vede ke zvýšení bezpečnosti dat, snížení chybovosti při zpracování dokumentů a zrychlení práce. Řešení pro OSA zahrnovalo analýzu a inventarizaci veškerých uskladněných dokumentů.

Zavedli jsme nový spisový řád a uskutečnili celkovou přestavbu dvoupatrového archivu. Součástí inventarizace dokumentů byla také jejich částečná digitalizace, chemické čištění a obnova. Zavedli jsme rovněž jednotný spisový řád, který autorskému svazu zjednoduší veškerou práci s dokumenty.

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou