logo ALGOTECH, s.r.o.
Martina Koutníková

Martina Koutníková

Marketing Manager společnosti Algotech

LinkedIn

Již dnes je zřejmé, že produkt najde své uplatnění. Firmy oceňují jak jednoduché, stabilní a integrovatelné řešení kontaktního centra nabízející množství funkcí dle jejich vlastního výběru, tak přidanou hodnotu spočívající v tom, že se pracovníci kontaktního centra nemusejí zabývat dalšími činnostmi, které obstará právě Balíkonoš.cz. Šetření náklady je zřejmé.

Jsme rádi, že jsme mohli podpořit dobrou věc. Naše firma je známá jednak sportovním fanouškovstvím, jednak tím, že mezi našimi zaměstnanci je řada aktivních sportovců. Důvod našeho partnerství byl však u kryahtlonu trochu jiný a velmi emotivní.

Jsme nadšeni zájmem, který produkt vyvolává, a není tedy divu, že se workshop protáhl o téměř dvě hodiny vzhledem k odborným dotazům zájemců. Vzhledem k zájmu jsme přesvědčeni, že tento produkt má před sebou opravdu slibnou budoucnost, a proto již máme připravenou jeho mapu rozvoje až do roku 2017.

To ale samozřejmě neznamená, že pokud některý ze zájemců bude preferovat jiné funkcionality, že jeho potřeby neuspokojíme i mimo náš plán. Naopak, pro nás jsou zákazníci partnery a i díky jejich požadavkům se produkt neustále rychle rozvíjí.

Velmi si vážíme důvěry našich zákazníků, protože právě díky ní může naše společnost takovým způsobem růst. Uvědomujeme si také, jak skvělé zaměstnance máme a děláme vše pro to, aby byli v naší společnosti spokojeni. Zároveň víme, jak je důležité poskytovat současným a novým zaměstnancům možnost dalšího rozvoje, což realizujeme přes náš vzdělávací systém Algouniverzity.

Všestranný rozvoj zaměstnanců a jejich spokojenost je pro nás prvořadá a jsme rádi, že se nám daří zaměstnávat skutečně špičkové odborníky a talenty.

Domnívám se, že se naší společnosti podařilo vyvinout produkt, který jednak díky svému unikátnímu modulárnímu řešení, uživatelsky přívětivému prostředí, ergonomii, stabilitě, a jednak díky prokazatelným úsporám, které společnostem přinese, vyplní mezeru na trhu a stane se vyhledávaným produktem.

Již dnes, pár měsíců po uvedení na trh, má společnost referenční zákazníky, a brunch jen potvrdil, jaký zájem produkt budí. Chtěli bychom i touto cestou poděkovat všem za zpětnou vazbu, která povede k dalšímu rozvoji produktu.

Mottem našeho Nadačního fondu je, že každá pomoc se počítá. Tato podpora je krásným příkladem, co je možné udělat, když lidé nejsou lhostejní. Věřím, že Jankovi nový vozík budeme moci v krátké době pořídit. Zbytek peněz chceme sehnat sbírkou víček a finančním darem od společnosti ALGOTECH.

Z obou seminářů vyplynul jasný nárůst zájmu o taková moderní ICT řešení, u kterých je ve velmi krátké době možné vidět přínos pro firmy a uživatele daných systémů. Přehledné a srozumitelné podklady pro rozhodování přístupné okamžitě a kdekoli, možnost řešit problémy nebo diskutovat na konkrétní témata bez nutnosti scházet se osobně na konkrétním místě, nové trendy v komunikačním řešení dostupné prakticky pro všechny firmy a zvládnutí velkého objemu dat, tzv. BIG DATA.

To vše umocněné možností využít tato řešení z cloudu, tj. bez investiční náročnosti, jsou velkým hitem, a zcela oprávněně. Úspora nákladů a rychlost, s jakou lze rozhodovat, hrají hlavní roli.

ALGOTECH je nejen dodavatel špičkových technologií Avaya, ale jeho zaměstnanci jsou také velkými příznivci sportu. Tyto olympijské hry jsou pro nás tedy vícenásobnou radostí a věříme, že výkony našich sportovců ji ještě znásobí.

Fanděte spolu se společností ALGOTECH našim sportovcům a technologiím na sociálních sítích!

Komunikace na sociálních sítích se nám osvědčuje. Na Facebooku se snažíme komunikovat spíše odlehčeným způsobem, LinkedIn a Twitter používáme hlavně pro odbornější komunikaci. Například možnost vyzkoušet si zdarma náš nový produkt Text-to-Speech v praxi využila v prosinci na sociálních sítích řada zájemců a my jsme získali tolik potřebnou zpětnou vazbu.

Pomocí Facebooku se nám podařilo naplnit i další z cílů, který jsme sledovali, a to posílit také vnitrofiremní komunikaci. Naše společnost používání sociálních sítí podporuje, názor zaměstnanců je pro nás stejně důležitý. V měsíci prosinci měli například naši zaměstnanci možnost sledovat proces budování nových prostor sídla až po stěhování prakticky v přímém přenosu a zájem byl veliký.