logo ALGOTECH, s.r.o.

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

V souvislosti s nárůstem zájmu zákazníků o ERP řešení v cloudu i on-premise, společnost ALGOTECH výrazně posiluje počet zaměstnanců pro seniorní i juniorní pozice.

Personální růst ve společnosti ALGOTECH jede stále na plné obrátky. Důvod je zřejmý  společnost ALGOTECH se těší důvěře současných i nových zákazníků, a to jak díky kvalitě dodávaných řešení a poskytovaných služeb, tak díky znalostem a dlouhodobým zkušenostem zaměstnanců.

Cílem systému plánovaných náborů je vybrat z uchazečů takové zaměstnance, kteří se ztotožní s vizí a hodnotami společnosti, a umožní tak naplnit záměry společnosti a prohloubit spokojenost zákazníků.

ALGOTECH využívá ověřenou metodu budování kombinovaných týmů, která propojuje hluboké znalosti seniorních špičkových specialistů s nápady a náhledem juniorů.

Vzhledem k výraznému nárůstu zájmu zákazníků o implementaci ERP systémů spoluprací se společností ALGOTECH, a to jak v cloudu, tak on-premise, posiluje ALGOTECH významným způsobem zejména počet zaměstnanců v oddělení ERP a také v oddělení Service Desk v Centru sdílených služeb společnosti ALGOTECH, které řeší v jednom z nejmodernějších center v regionu CEE požadavky zákazníků v režimu 365 x 7 x 24.

"Velmi si vážíme důvěry našich zákazníků, protože právě díky ní může naše společnost takovým způsobem růst. Uvědomujeme si také, jak skvělé zaměstnance máme a děláme vše pro to, aby byli v naší společnosti spokojeni. Zároveň víme, jak je důležité poskytovat současným a novým zaměstnancům možnost dalšího rozvoje, což realizujeme přes náš vzdělávací systém Algouniverzity. Všestranný rozvoj zaměstnanců a jejich spokojenost je pro nás prvořadá a jsme rádi, že se nám daří zaměstnávat skutečně špičkové odborníky a talenty," říká Martina Koutníková, Marketing Manager společnosti ALGOTECH.

Další články k tématům - cloud - ERP - zaměstnanci - Martina Koutníková

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne pátek 1. srpna 2014

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste