logo ALGOTECH, s.r.o.

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

21.10. 2014 proběhl v sídle ALGOTECHu další workshop k produktu AlgoCC, kde se účastníci akce seznámili s praktickými ukázkami. Současně byli k dispozici také autoři a specialisté, kteří v dlouhé diskusi zodpovídali všechny dotazy.

AlgoCC - neboli Kontaktní centrum v cloudu, který ALGOTECH uvedla v červnu 2014 na trh, si získává zaslouženě patřičnou pozornost. Druhý workshop, který proběhl 21.10. 2014, o tom nenechal nikoho na pochybách.

Když ALGOTECH letos představil svůj produkt Kontaktní centrum v cloudu nabízený pod obchodním názvem AlgoCC, bylo hned od počátku zřejmé, že půjde o zásadní a průlomové řešení v oblasti kontaktních center. Produkt je postavený na špičkových a praxí osvědčených technologiích a současně dlouhodobých zkušenostech společnosti s řešeními pro kontaktní centra. Ve spojení s cloud computingem tak naplňuje očekávání na skvělé řešení pro moderní kontaktní centra.

"Jsme nadšeni zájmem, který produkt vyvolává, a není tedy divu, že se workshop protáhl o téměř dvě hodiny vzhledem k odborným dotazům zájemců. Vzhledem k zájmu jsme přesvědčeni, že tento produkt má před sebou opravdu slibnou budoucnost, a proto již máme připravenou jeho mapu rozvoje až do roku 2017. To ale samozřejmě neznamená, že pokud některý ze zájemců bude preferovat jiné funkcionality, že jeho potřeby neuspokojíme i mimo náš plán. Naopak, pro nás jsou zákazníci partnery a i díky jejich požadavkům se produkt neustále rychle rozvíjí," říká Martina Koutníková, marketingová manažerka společnosti.

AlgoCC - Kontaktní centrum v cloudu

Produkt AlgoCC je řešení kontaktního centra provozované na technologické platformě Avaya a nabízené formou služby z Algocloudu (SaaS). AlgoCC zajišťuje kompletní sadu funkcí pro interakci s klienty, včetně automatické distribuce hovorů (ACD), multimediálních komunikačních kanálů (hlas, e-mail, SMS, webchat), aplikačního rozhraní pro operátory, reportingu, nahrávání hovorů a řízení kvality.

Kontaktní centrum, které je poskytnuto formou služby, klade minimální nároky na počáteční investice, přenáší odpovědnost za provoz aplikací a technologií na dodavatele řešení a zajištuje smluvní vztah postavený na garanci provozních parametrů (SLA). Pro zákazníka odpadá starost o udržování systému v provozu a řešení případných technických nesnází.

Zákazník se tak může plně soustředit na vlastní podnikání a obchodní cíle. AlgoCC řešení umožnuje vysokou úroveň komunikace s klienty, efektivní fungování agentů a detailní přehled o provozu pro supervizory a management společnosti.

Další články k tématům - Avaya - cloud - multimediální - operátor - reporting - SaaS - SLA - SMS - workshop - Martina Koutníková

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne pondělí 27. října 2014

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste