logo KPCS CZ, s.r.o.
Martina Koutníková

Martina Koutníková

Chief Marketing Officer společnosti KPCS CZ

LinkedIn

Již dnes je zřejmé, že produkt najde své uplatnění. Firmy oceňují jak jednoduché, stabilní a integrovatelné řešení kontaktního centra nabízející množství funkcí dle jejich vlastního výběru, tak přidanou hodnotu spočívající v tom, že se pracovníci kontaktního centra nemusejí zabývat dalšími činnostmi, které obstará právě Balíkonoš.cz. Šetření náklady je zřejmé.

Jsme rádi, že jsme mohli podpořit dobrou věc. Naše firma je známá jednak sportovním fanouškovstvím, jednak tím, že mezi našimi zaměstnanci je řada aktivních sportovců. Důvod našeho partnerství byl však u kryahtlonu trochu jiný a velmi emotivní.

Jsme nadšeni zájmem, který produkt vyvolává, a není tedy divu, že se workshop protáhl o téměř dvě hodiny vzhledem k odborným dotazům zájemců. Vzhledem k zájmu jsme přesvědčeni, že tento produkt má před sebou opravdu slibnou budoucnost, a proto již máme připravenou jeho mapu rozvoje až do roku 2017.

To ale samozřejmě neznamená, že pokud některý ze zájemců bude preferovat jiné funkcionality, že jeho potřeby neuspokojíme i mimo náš plán. Naopak, pro nás jsou zákazníci partnery a i díky jejich požadavkům se produkt neustále rychle rozvíjí.

Velmi si vážíme důvěry našich zákazníků, protože právě díky ní může naše společnost takovým způsobem růst. Uvědomujeme si také, jak skvělé zaměstnance máme a děláme vše pro to, aby byli v naší společnosti spokojeni. Zároveň víme, jak je důležité poskytovat současným a novým zaměstnancům možnost dalšího rozvoje, což realizujeme přes náš vzdělávací systém Algouniverzity.

Všestranný rozvoj zaměstnanců a jejich spokojenost je pro nás prvořadá a jsme rádi, že se nám daří zaměstnávat skutečně špičkové odborníky a talenty.

Domnívám se, že se naší společnosti podařilo vyvinout produkt, který jednak díky svému unikátnímu modulárnímu řešení, uživatelsky přívětivému prostředí, ergonomii, stabilitě, a jednak díky prokazatelným úsporám, které společnostem přinese, vyplní mezeru na trhu a stane se vyhledávaným produktem.

Již dnes, pár měsíců po uvedení na trh, má společnost referenční zákazníky, a brunch jen potvrdil, jaký zájem produkt budí. Chtěli bychom i touto cestou poděkovat všem za zpětnou vazbu, která povede k dalšímu rozvoji produktu.

Stránka 1/2 Další >