logo ALGOTECH, s.r.o.
František Zeman

František Zeman

Generální ředitel společnosti Algotech

LinkedIn

Za příklad úspěšné digitální transformace považuji třeba firmu Fotolab. Dříve se věnovali pouze vyvolávání fotografií, s nástupem chytrých telefonů a digitálních fotoaparátů se přeorientovali i na tisk snímků, ale zákazník stále musel přijít osobně na pobočku s fotografiemi na CD či USB flash disku.

Ta změna byznysplánu přišla, když firma vytvořila online platformu, která přináší zákazníkům mnoho různých variant, jak zpracovat jejich fotografie bez nutnosti návštěvy pobočky. Celou zakázku lze vyřídit z pohodlí domova.

Dalším příkladem úspěšné digitalizace v českém prostředí je např. oblast bankovnictví. Celá tato oblast se s transformací vypořádala skvěle a netrvalo to ani tak dlouho. Už vznik internetového bankovnictví před dvaceti lety byl prvním velkým krokem.

Současný posun k mobilnímu bankovnictví dotáhl to, co to internetové před dvaceti lety začalo - a vývoj v této oblasti se stále zrychluje.

Osobní údaje obyvatel, které jsou na některých obecních úřadech založené v šanonech, případně v nezabezpečených někdy i soukromých počítačích či e-mailech, jsou pak jednoduše zneužitelné.

Pokud by měl někdo přístup k osobním údajům, může je zneužít mnoha způsoby, ať už se například jedná o sjednání půjček na internetu, nákupů v e-shopech, či zneužití informací například o exekucích či nemocech.

Ochrana dat v cloudu je specifická v tom, že profesionální poskytovatelé mají dostatek prostředků a zkušeností pro dodržování certifikovaných bezpečnostních procesů. Cílem poskytovatelů cloudových služeb je soustředit se na citlivé firemní údaje jak během ukládání, tak při jejich přenosu. Nutností je zabránit jejich zneužití, krádeži či jen přístupu někoho, kdo k nim nemá patřičná oprávnění.

Český trh je obyčejně v přejímání novinek ze zahraničí pomalejší, ale počet firem, které v tuzemsku využívají cloudové služby, jednoznačně roste.

Informační technologie jsou stále velmi specializovaná oblast, kde si zákazník při řešení problému nevystačí se selským rozumem. Podpora odborníka, který hovoří stejným jazykem a svého klienta už dobře zná, je tedy velmi důležitá.

Pokud jsou tuzemské firmy dotázány, zda by při stejné nabídce preferovaly českého, či zahraničního poskytovatele cloudových služeb, 55% volí zdejší společnost. Nadnárodní firmu by automaticky oslovilo jen 15% firem, zbytek mezi nimi nerozlišuje.

Status Elite Partner představuje top level mezi Sugar partnery a je dosažen pouze splněním náročných kritérií, které zahrnují rozsáhlou kompetenci produktu, podrobnou technickou certifikaci, společnou realizaci prodeje a udržení zákazníků. Naším hlavním posláním je poskytovat nástroje k tomu, aby naši uživatelé mohli dobře pečovat o své zákazníky, vytvářeli pro ně hodnoty a nemuseli se přitom starat o technologie.

K systematizaci informací o zákazníkovi pomáháme v našem úseku CRM implementací nástroje Sugar CRM, který je na světové špičce těchto softwarů.

Stránka 1/3 Další >