logo Algotech, a.s.
Matyáš Franěk

Matyáš Franěk

Obchodní specialista na cloudové služby společnosti Algotech

LinkedIn

Častý je také problém s řešením bezpečnostních incidentů i technických potíží, protože zákaznická podpora sídlí tisíce kilometrů daleko. A dokonce i člověk, vybavený velmi dobrou byznysovou angličtinou, může mít potíže při snaze vysvětlit operátorovi, co konkrétně přestalo fungovat, protože technická angličtina je velmi specifická.

Zároveň tím, že podpory sídlí běžně v asijských zemích, typicky třeba v Indii, bývá problém s porozuměním pracovníkům na telefonických linkách. A mnohdy ani oni nevládnou tak dobrou angličtinou, aby zase porozuměli vám.

Navíc událost se v takové lokalitě v drtivé většině nevyřeší jedním telefonem, ale požadavek se řeší postupně třeba s deseti, někdy i dvaceti lidmi, kteří nemívají k dispozici všechny informace z předchozích hovorů.

Nabídka zaměstnání Algotech, a.s.