logo Algotech, a.s.

Josef Pavlis

Ředitel divize Telco ve společnosti Algotech

Josef Pavlis - Algotech, a.s.logo Algotech, a.s.LinkedIn

Během pandemie covidu se život přesunul na dlouhé měsíce do online světa - pobočky byly zavřené a jediným způsobem, jak se s obchodníkem či poskytovatelem služeb bylo možné spojit, byl internet. Tato situace ale současně ukázala, že fyzická komunikace mezi lidmi je základním stavebním kamenem života a nelze ji opomíjet. Online komunikaci chybí emoce a její efektivita závisí zejména na správném zacílení.

Právě proto se začíná prosazovat omnichannel přístup - pravidlo, podle něhož se pro klienta individuálně vybírá forma komunikace, i kdyby mělo jít o telefonáty na pevnou telefonní linku nebo zasílání papírových dopisů.

František Zeman

Generální ředitel společnosti Algotech

František Zeman - Algotech, a.s.logo Algotech, a.s.LinkedIn

V roce 2010 jsme začali vnímat trend přechodu do cloudu. Již tehdy jsme tvořili a spravovali firmám nejrůznější podnikové systémy, včetně řešení pro call centra. Přechod těchto systémů do cloudu byl logický krok. Navíc bylo stále více jasné, že se jedná o jednu z cest, jak firmám ušetřit nemalé finanční prostředky.

Aktuální vývoj nám dává za pravdu, neboť v cloudu pracuje 90% světových a 30% českých firem. Základní úspora nákladů se proti tradičním řešením přitom pohybuje kolem 30% až 40%.

Petr Loužecký

Ředitel Centra sdílených služeb společnosti Algotech

Petr Loužecký - Algotech, a.s.logo Algotech, a.s.LinkedIn

Podle našich vlastních průzkumů je místo uložení firemních i osobních dat pro zákazníky klíčové. Česko je firmami vnímané jako bezpečná země, v našem případě je přidaná hodnota v osobním přístupu k zákazníkovi. Již od začátku máme nepřetržitou telefonní podporu v češtině.

Teoreticky se na svá data zákazník může kdykoli přijet podívat přímo do Libčic. Je to obrovský rozdíl v porovnání s tím, když u některých cloudových služeb kontaktujete přes e-maily podporu v angličtině, navíc s nejistým výsledkem.

David Kazda

Business Systems Director společnosti Algotech

David Kazda - Algotech, a.s.logo Algotech, a.s.LinkedIn

Aby měla firma vlastní infrastrukturu opravdu zabezpečenou, musela by totiž investovat nemalé finanční prostředky jak do IT vybavení, tak i do kvalifikovaných zaměstnanců, kteří by se o bezpečnost a zabezpečení dat starali. Firmy si zároveň musí uvědomit, že všechno, co pořídí, musí pořídit dvakrát kvůli zálohování i technické personální podpoře, čímž se finanční náklady opět zvýší.

Přesně tyto náklady a tyto starosti při přechodu do cloudu firmám odpadnou, protože plynule přejdou na poskytovatele cloudu.

František Zeman

Generální ředitel společnosti Algotech

František Zeman - Algotech, a.s.logo Algotech, a.s.LinkedIn

Za příklad úspěšné digitální transformace považuji třeba firmu Fotolab. Dříve se věnovali pouze vyvolávání fotografií, s nástupem chytrých telefonů a digitálních fotoaparátů se přeorientovali i na tisk snímků, ale zákazník stále musel přijít osobně na pobočku s fotografiemi na CD či USB flash disku.

Ta změna byznysplánu přišla, když firma vytvořila online platformu, která přináší zákazníkům mnoho různých variant, jak zpracovat jejich fotografie bez nutnosti návštěvy pobočky. Celou zakázku lze vyřídit z pohodlí domova.

Dalším příkladem úspěšné digitalizace v českém prostředí je např. oblast bankovnictví. Celá tato oblast se s transformací vypořádala skvěle a netrvalo to ani tak dlouho. Už vznik internetového bankovnictví před dvaceti lety byl prvním velkým krokem.

Současný posun k mobilnímu bankovnictví dotáhl to, co to internetové před dvaceti lety začalo - a vývoj v této oblasti se stále zrychluje.

Stránka 1/10 Další >