logo ALGOTECH, s.r.o.
Josef Pavlis

Josef Pavlis

Ředitel divize Telco ve společnosti Algotech

LinkedIn

Během pandemie covidu se život přesunul na dlouhé měsíce do online světa - pobočky byly zavřené a jediným způsobem, jak se s obchodníkem či poskytovatelem služeb bylo možné spojit, byl internet. Tato situace ale současně ukázala, že fyzická komunikace mezi lidmi je základním stavebním kamenem života a nelze ji opomíjet. Online komunikaci chybí emoce a její efektivita závisí zejména na správném zacílení.

Právě proto se začíná prosazovat omnichannel přístup - pravidlo, podle něhož se pro klienta individuálně vybírá forma komunikace, i kdyby mělo jít o telefonáty na pevnou telefonní linku nebo zasílání papírových dopisů.

Produkt AlgoCC se setkává s velkým zájmem a již dnes je jedním z našich klíčových produktů, čemuž nasvědčuje i pečlivě plánovaný další rozvoj produktu na několik let dopředu postavený na potřebách zákazníků a na odborných marketingových analýzách, kde všechny trendy pečlivě sledujeme a vyhodnocujeme.

Věříme, že AlgoCC se stane průlomovým produktem v oblasti kontaktních center, a to nejen v České republice.