logo ALGOTECH, s.r.o.

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den společnosti Algotech představil ve dnech 22. - 23.5. 2014 novinky týkající se jak aktuálního dění, tak nabízených řešení, produktů a služeb Algotech a jejích partnerů - Avaya, Oracle, Hewlett-Packard, NICE, Westcon, Avnet, Sefira a SugarCRM.

Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 22. - 23.5. 2014 již tradiční Zákaznický den, který v letošním roce proběhl v hotelu Academic v Roztokách u Prahy. Celý program - odborná i neformální část, byly letos propojeny s cestováním a téměř 150 účastníků akce se tedy rozhodně nenudilo.

Zákaznický den společnosti Algotech se stal již tradičním setkáním společnosti s jejími stávajícími i potenciálními zákazníky a partnery. V letošním roce podpořila Zákaznický den kromě významných odborných partnerů jako Avaya, Oracle, Hewlett-Packard, NICE, Westcon, Avnet, Sefira a SugarCRM také řada mediálních partnerů, což celou akci posunulo blíže k odborné veřejnosti a dalším zájemcům o potenciální spolupráci, kteří měli možnost také tuto akci navštívit a získat další informace ze světa ICT.

Samozřejmostí bylo také sdílení best practice, ve kterých se stávající zákazníci, v letošním roce konkrétně Komerční banka a Lama mobile, podělili o zkušenosti ze spolupráce se společností Algotech na vlastních projektech. Nedílnou součástí akce byly také technické koutky, kde byli zákazníkům a všem zájemcům k dispozici jak specialisté a konzultanti společnosti a partnerů, tak produkty k vyzkoušení.

Akce byla ve večerní části doplněna panelovou diskusí s polárníkem Miroslavem Jakešem a ředitelem cestovní kanceláře Adventura Petrem Novotným.

"Jsem hrdý na to, že se z akce naší společnosti postupně stává jedno z nejvýznamnějších míst setkání předních ICT společností, jejich zákazníků a ICT odborníků. V letošním roce jsme na Zákaznickém dni představili spolu s partnery akce opět řadu novinek, které, jak pevně věříme, zákazníky zaujmou," říká generální ředitel společnosti František Zeman.

"Jsme potěšeni, že nás naši zákazníci, jak vyplývá i ze závěrů uspořádané ankety, vnímají jako preferovaného a velmi spolehlivého partnera, protože to jen potvrzuje, že hodnoty, na kterých v naší společnosti stavíme, jsou správné. Naším cílem je budování dlouhodobých vztahů s našimi zákazníky, a to nelze bez důvěry, spolehlivosti a zejména osobního přístupu, který se snažíme v naší společnosti plně realizovat ve vztahu ke všem našim zákazníkům. Také bych chtěl účastníkům akce poděkovat za to, že v rámci Zákaznického dne podpořili náš Nadační fond Algo. Získané prostředky budou hned využity ve prospěch potřebných, protože žádostí našemu fondu neustále přibývá, a my jsme rádi, že můžeme pomoci," dodává František Zeman.

Další články k tématům - Avaya - CRM - Oracle - František Zeman

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne středa 28. května 2014

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste